Zobacz pojedynczy post
stary 31-08-2007, 14:12   #99
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez DRoN Pokaż post
1. Ale zaatakuje z dystansu. Dzięki temu wyrównują się szansę
2. Mag też musi trafić, chociaż dobry nietrafia <10% strzałów.Ale to już zależy od umiejętności gracza, nie od funkcji randomizujących na serwerze. Trzeba też wziąć pod uwagę, że paladyn musi się nabiegać i to z głową-żeby nie naloorować kilkunastu nowych mobów(albo, żeby nie zadziałał antylooring system)
3. Tu się nie zgodzę. Przed upem było pocieszanie palków takie, że knight ma większego besta, a pall większą średnią dmg. Sam mam palka i pamiętam best hita 132, a ~50% strzałów było 90+. Knight za to przy best hicie 183 ma podobny średni dmg - 90. Też się zgadzam
To tyle. Osobiście uważam, że obecnie jest lepiej niż było. A narzekania magów, że mniej walą...cóż skończyły się łatwe czasy.
Gdyby to zależało od mojej skromnej osoby, dodałbym potworą jakieś 50% hp, obniżył exp o 40% a drope rate o 80%. Wtedy było by ciekawie i trzeba by było pogłówkować, żeby wyjść na prostą.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline