Zobacz pojedynczy post
stary 03-09-2007, 00:17   #70
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

Cytuj:
1.Ciekawe nie wiedziałem że włóczniami rzuca się obydwiema rękami...czy to w rl'u czy w tej grze.
Chodzi o balans. Poza tym to paladyn, więc Cipsoft może wymyślać do niego cuda na patyku i będzie dobrze. Był łucznik, teraz jest oszczepnik.

Cytuj:
2.Runki już są tanie.
Runki są nieopłacalne w stosunku do visów. Poza tym visy to największa wada magii w grze.
Cytuj:
3.Tylko nie płacz jak padniesz na zamku w Ab od lurnietego zerka na samą górę wieży.
Słaby przykład, bo zerk najgroźniejszy jest na +1 gdzie często jest ropany, jednak dla mnie antyluring może zostać.

Cytuj:
1. exori to atak z użyciem broni... wiec powinien zależeć od skilli tak jak teraz -.-
2.czar?to ciekawe... od kiedy obrucenie się z obuchem/mieczem/toporem wokół własnej osi ciała jest czarem?
3.rotfl za dużo hp? ok niech dadza 10hp co lvl ale ty bedziesz dostawać 2 i 10 mp -.- pomijając fakt że dowolny druid/sorc na tym lvl co ja ma więcej mp niż ja hp.
1. Zależał długo od lvla i było cool.
2. I do tego nie spala many, która także jest "nie spalana" przy rzucaniu innych zaklęć.
3. Na 10 lvlu druid ma 95 many, knight 215 hp, jednak na 7 lvlu druid ma 5 many, knight 170 hp. To jest KOLOSALNA różnica.

Nie wchodź, bo popsujesz sobie zabawę
DRoN jest offline