Powiem ci, że grafika jest ważnym punktem gry. W tibię grałoby ok. 50% ludzi więcej gdyby miała lepszą grafiką (3d, albo "niepiskelowatą). Klimat też jest ważny. Zrób kilka profesji (max 6) może jakieś rasy. Dużo broni, oraz klimatowe questy(nie typu przynieś mi 150 rogów byka, bo muszę zrobić magiczny proszek do eliksiru, dostaniesz za to 200 złota i 300 expa). Zrób ulepszanie itemu. Gra musi być barwna i mieć dużo możliwośći. Nie tylko exp exp i skillowanie jak w tibii, tylko np. jakaś praca (jak w silkroad) tak, żeby gra się nie znudziła. Gra musi mieć klimat, mieć sens, pochodzenie, cel oraz miejsce zdarzeń. Dodaj jakieś zagadki nad którymi gracze będą dumać. Daj dużo lokacji, ras, tak żeby było co odkrywać. Nie rób zbyt wolnego expienia, ponieważ czasami 10 godzinne siedzenie na jednym potworkach doprowadza człowieka do szału i znudzenia. Ogólnie gra musi być barwna i miła dla oczu.
Ważna jest balansacja profesji. Ekonomiczna oraz siłowa i defensywna. W tibi tego niestety nie ma.
|