Kilka faktow : )
Przed update gralem pallem [Facc] ... 42 lvl 76 dist ... Pally byl najlepsza postacia (wg mnie) [SD / duze hity z boltow / ...] ALE mial wielkie problemy z cashem i skillowaniem [speary szybko sie konczyly, byly drogie [10 gp each], i upadaly na ziemie] ... od 30 lvla do 40 expiac na guardach z boltow [ofc guard do ciebie dobiegnie = hit za 150+ ale to juz inna sprawa...] nie bylem na + ani 1 gp : |
50% loota szlo na bolty, a drugie 50% na MFy i UHy ... Po update paladin jest ekonomiczna postacia...echanted speary starczaja na bardzo dlugo, czyli kupujesz [czy tam robisz] takim 42 paladinem 20 takich spearow kilka UHow i idziesz na 3 godziny expic na guardy i jak loot dopisze jestes 15k na + ... Nie pamietacie jak wszyscy spamowali na forach ze "znowu udupili paladina" / "jak grac paladinem na nowym swiecie?!" / ...
A magiczne postacie przyzwyczajone do nienormalnie duzych hitow z magi teraz stekaja ze hity maja za male [i tak o wiele wieksze niz pally / kina]...
Mowisz mag musi placic za kazdy hit ?
Policz sobie ile przed update mag [30lvl 40mlvl] wydawal na expienie na guardach a ile paladin [30 lvl 70 dist] ...
Sorcerer = Summon [monk np. 600 many = 5 mf ~ 300 gp, ew. exura gran jak sie cos przezucilo]
Koszt expienia = 1k [tylko bp mf]
I z loota kupowal za 1k mf (jak byl totalna kaleka i caly bp mf mu szedl) a reszte mail dla siebie [godzina expienia = 5k] (jezeli zostaly mu MFy ofc moze expic dalej...)
Zysk = 4k
Pally = Musial kupic przed godzina expienia okolo 500 boltow [= 1.5k], mfy albo uhy jakby sie cos przezucilo na healing [=~1k bp MF]
Koszt expienia = 2.5k
5k loota - 2.5k = 2.5k dla siebie ...
Podsumowanie:
1. Przed update postacie magiczne mialy z expienia na guardach 2x wiecej zysku niz paladin.
2. Postacie magiczne moga dodatkowo robic UH / SD / GFB / HMM, a paladin tylko HMM
3. Postacie magiczne byly bardziej ekonomiczne od paladina, a to nei bylo zbyt normalne
|