Temat: Wiedźmin-RPG
Zobacz pojedynczy post
stary 14-09-2007, 22:24   #1
Sasse
Użytkownik Forum
 
Sasse's Avatar
 
Data dołączenia: 19 04 2007

Posty: 109
Imię: xxx
Profesja: Knight
Gildia: xxx
Świat: Calmera4ever
Poziom: xx
Skille: xx/xx
Poziom mag.: xx
Domyślny Wiedźmin-RPG

No więc jak wszyscy (a może nie ;o) wiemy w tym roku na miesiące
wrzesień - październik (oficjalnie wrzesień, ale słyszałem też o datach pod koniec
października) jest planowana premiera gry cRPG Wiedźmin zrobiona przez studio CD Projekt Red; osadzona w realiach
świata stworzonego przez Andrzeja Sapkowskiego - autora "Opowieści o Wiedźminie" (Ostatnie Życzenie, Miecz Przeznaczenia) oraz "Sagi o Wiedźminie"
(Krew Elfów, Czas Pogardy, Chrzest Ognia, Wieża Jaskółki oraz Pani Jeziora).
Gra zapowiada się świetnie... W produkcji użyto technologii Motion Capture,
dzięki czemu walka jest niezwykle realistyczna, oraz płynna...
Przy projekcie pracował także Tomasz Bagiński, twórca filmów Katedra
(nominowana do Oscara), Rain
(ten film dał mu przepustkę do studia Platige Image), Sztuka Spadania (ang. Fallen art)

Gra wygrała Amerykańskie targi E3, pokonując grę Neverwinter Nights 2.

Fabuła(co do fabuły nie jestem pewien - pisze tylko ploteczki):
No więc zaczyna się tak:
Wiedźmin Geralt z Rivii, 5 lat po swojej śmierci, jakimś dziwnym cudem pojawia się obok zamku Kaer Morhen - Wiedźmińskiego Siedliszcza.
Pojawia się tam akurat w czasie ataku na tenże zamek. Ale kto chciałby atakować zamek Kaer Morhen? I po co? Po obronie zamku i paru innych zdarzeniach, okazuje się że zniknęły wiedźmińskie eliksiry...
I to jest właśnie nasze zadanie. Dowiedzieć się : Kto? Po co? Dlaczego?

Wybory:
Kolejnym świetnym elementem gry są wybory. Mianowicie twórcy postawili sobie pytanie: Jak zrobić żeby gracz po wyborze nie stwierdził "Nie podoba mi się" i nie wczytał gry z powrotem? Zrobili to tak: skutki naszej decyzji poznajemy dopiero po 10-15 godzinach gry! Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie...

Technologia:
Gra bazuje na silniku Aurora Engine (silnik wykorzystany przy produkcji Neverwinter Nights) firmy Bioware.

Obiekty w grze obsługiwane są przez genialny silnik fizyki Karma.

Walka:
Animacje walk w grze wiedźmin zrobione są przy pomocy technologii Motion Capture. Polega ona na tym, że do osoby przyczepiane są specjalne markery, następnie gdy ta osoba wykonuje jakieś ruchy, specjalne kamery z czujnikami przechwytują ruchy. Dzięki temu walka jest niezwykle płynna, a ruchy naturalne.

Filmy:

Trailer : http://pl.youtube.com/watch?v=9n9WlY3FOOU
Teaser : http://pl.youtube.com/watch?v=VBmMjibaPUE
Robienie walki #1 : http://pl.youtube.com/watch?v=i0QhiAw23cA
Robienie walki #2 : http://pl.youtube.com/watch?v=SuLlsV28J3A
Robienie dźwięku : http://pl.youtube.com/watch?v=LOpuPPEMA

Prezentacja - system walki : http://pl.youtube.com/watch?v=6WR4g3...elated&search=

Prezentacja Technologii : http://pl.youtube.com/watch?v=UGo5dt6fucg

Pokaz fabuły ( w tym wyborów) : http://pl.youtube.com/watch?v=k-JHa-...elated&search=

Ostatnio edytowany przez Sasse - 14-09-2007 o 22:44.
Sasse jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.