Zobacz pojedynczy post
stary 15-09-2007, 20:38   #494
mazgier
Użytkownik Forum
 
mazgier's Avatar
 
Data dołączenia: 24 04 2006
Lokacja: Poznań

Posty: 170
Profesja: Royal Paladin
Poziom: 93
Skille: ujdą
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kojotes Pokaż post
Tylko że tymi naszymi "visami" możemy atakować 2x wolniej niż mag, na dodatek nasze obrażenia redukuje (czasami b. duży) pancerz potwora, co więcej, części kreatur z naszego "visa" nie zabijemy! No ale kurde, przecież nasze hity za darmo to takie jak visy na dystans są -.-
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kojotes Pokaż post
Tak się składa, że w kwietniu br. zajmowałem się testowaniem arbalesta i kuszy. Test miał na celu pokazanie (niewielkiej) różnicy między dwoma broniami. Jednak rezultaty przydadzą się i teraz (pełna wersja testów znajduje się na forum supportu, tutaj przedstawię tylko 4 badania):
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Kojotes Pokaż post
Z visa można atakować 2x na rundę, ale zamiast mnożnika 2x zastosuję 1.3x- leczenie + okazjonalny miss. Dodając do tego różdzkę (cosmic, 40 dmg średnio na turę) dochodzimy do orientacyjnej wartości 250-300 dmg na turę (prawdopodobnie zaniżonej). I jak to ma się go marnych 60 dmg na turę paladyna?!
Świetna tabelka, naprawdę gratuluję, bo jest to niezły materiał poglądowy. Tyle, że zostaje jedno "ale". Jeśli naprawdę chcesz porównywać paladyna do maga, to proszę zrób jeszcze jeden taki test ale tym razem pokaż jakie obrażenia zebrał w tym czasie paladyn. Dopiero potem możemy sobie podyskutować jak się ma to rzekome "marne 60dmg na turę" paladyna na np. GS-ach (ile hp tracisz uciekając przed GS'em? zero czy nic?) do "250-300" maga.
__________________
Fág an bealach!
mazgier jest offline