Zobacz pojedynczy post
stary 23-09-2007, 12:48   #556
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

Cytuj:
W zadnej, profesjonalnie stworzonej grze nie ma sytuacji w ktorej jedne z najsilniejszych konwencjonalnych potworow w grze staja sie celem mechanicznego polowania solo z zyskiem.
Jeżeli mówimy o Bossach, to się nie zgodzę.
Jeżeli mówimy o potworach pokroju Nightmare, to przykro mi, że teraz paladyn ze skillem ~95 tłucze takie potwory z RS w zwarciu z zyskiem. Podobno w zwarciu paladyn ma największego "zeza". Podobno bronie miotane mają 50% na trafienie. Niestety paladyni o tym chyba nie wiedzą, bo tamten paladyn w zwarciu miał 18/22 trafione hity, a średnia dmg była powyżej 125 (a średnia Nightmare w tego pala ponad 2x mniejsza - 55).

Faktycznie SD są lepsze, szkoda tylko że dużo droższe.

Ta gra dąży do tego, żeby do 100 lvla mieć super siłę, a potem do xxx tylko kupe HP, a minimalne bonusy do siły.
Pewnie dodadzą magom runy od lvla, które zaczną kosztować ~10x mniej niż dotychczas. 60 lvl mag idzie na hunta, więc kupuje stertę SD - 32 gp sztuka - i idzie expić. 100 lvl? To samo, tylko większe przeskoki między lvlami i więcej many, hp i udźwigu.
Nie dziwię się, że najlepsi knighci przestają grać, skoro ich explo jest gówniane, a nowe spontany są gorszą wersją GFB i HMM (chyba, że zależą od lvla w większym stopniu niż +0,1dmg * lvl).
DRoN jest offline