Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Wieszok
tia... a skąd te 60? Ludzkie oko 24fps uznaje za płynną animację, każda klatka ponad to nie ma żadnego wpływu na obraz jaki zobaczymy, może mieć wpływ na coś innego, ale ja osobiście nigdy się nie przejmowałem i nie interesowałem ilością FPSów, ważne by było te min. 24...
|
Ludzkie oko wychwyca zmiany zachodzące w 1 setnej sekundy, czyli błysk trwający 1 milisekunde przeciętny Kowalski zauważy. Lecz w tibi powyżej 30 fpsów nie widać różnicy zbytniej. W innych grach zalecane jest minimum 50 fpsów do wygodnej gry. Tibi ciągnie bardziej proca niż k. graf.. Zauważyłem to np. po poprzednim poście. Człowiek ma 1 gb ramu, p4 3 ghz, i gf 8600, czyli jedynie grafikę lepszą od mojej, a jednak ja na athlonie 64 3200 xp @2.6ghz, lece nawet an 1600x1200 więcej niż 130 fps, a przy normalnym 2.2 ghz żadko 100 wyciskam.