Zobacz pojedynczy post
stary 30-09-2007, 23:04   #21
Scobel
Redaktor
 
Scobel's Avatar
 
Data dołączenia: 07 01 2007
Lokacja: IR/PL

Posty: 754
Stan: Początkujący
Imię: Nenagh
Profesja: Rookstayer
Gildia: AoR
Świat: Nerana
Poziom: 57~
Skille: XX/YY
Poziom mag.: 0o
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Ptakuba Pokaż post
1. Specjalna umiejętność klasowa
Każda klasa miałaby specjalną umiejętność, skilowaną jak każda inna. Oto one:
Knight - Kowalstwo (blacksmithing) - pozwalałaby knightowi w odpowiednich miejscach z narzędziami i materiałami wykuwać broń. Im wyższy poziom blacksmithingu a także lvl tym lepsze bronie może robić i częściej mu się udaje.

Paladyn - Płatnerstwo (nie wiem jak po angielsku) - podobnie jak w przypadku knighta ale robi pancerze.

Druid - Warzenie mikstur - z odpowiednich ziół, posiadając fiolkę (vial) może tworzyć mikstury m.in. mana i life fluidy ale można by dodać też jakieś nowe. Podobnie jak w przypadku knighta i pala.

Sorcerer - Zaklinanie - Pozwala zaklinać broń w lepszą, umagicznioną. Np. Sword w fire sword itp.

2. Wyrównanie broni paladyna
Chodzi mi o to by wybór broni był zależny od gustu. Przedstawię to tak:
0 - do kitu, 1 - bardzo dobre
z - zasięg c - celność m - moc s - szybkostrzelność

krótkie łuki:
z - 0.25 c - 0.35 m - 0.40 s - 1 = 2

długie łuki:
z - 1 c - 0.50 m - 35 s - 15 = 2

Kusze:
z - 0.85 c - 1 m - 15 s - 0 (czyli strzela już straszliwie wolno) = 2

Włócznie:
z - 0.15 c - 0.30 m - 1 s - 0.55 = 2

Co o tym sądzicie?
Czy to sie nie opiera lekko na zapomnianej polskiej "ARCE" ??
__________________

To napisał Scobel z Altaron Team.
Scobel jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.