Cytuj:
	
	
		| mocniejsza rozdzka ok, ale nie fizyczna | 
	
 Dlaczego nie?
Brzmi, jakbyś mówił "będzie za dobra". Fizyczna = wchodzi jak SD/bolt, czyli omija shield i wpada na armor. Demonowi pewnie robiłaby po 40.
	Cytuj:
	
	
		| "zrycie" tej gierki zaczelo sie od wprowadzenia zaraz na poczatku mechaniki melee bez minimalnego dmg | 
	
 Co (wydaje mi się) zostało poprawione, bo (jak już pisałem) mój "best" w snake 12 przy best hicie 208 w bandita.
	Cytuj:
	
	
		| Nie testowalem tego po update, przed tez niespecjalnie, ale jestem przekonany ze szansa na trafienie melee ( czy raczej szansa na unikniecie "miss"a ) jest w granicach 90-95%, powinno byc to widac na niskich skillach, gdy uderzenia zablokowane wliczaja nam sie do wzrostu skilla, a missy nie. | 
	
 Ok, to może taką teorię wysunę.
Teraz szansa na trafienie z broni białej = (50+skill)%, przy czym 100% max.
Szansa na trafienie z broni miotanej = (10+skill)%, przy czym 90% max.
Szansa na trafienie z broni typu "łuk" = (10+1,5*skill)%, przy czym 90% max.
	Cytuj:
	
	
		| 20 many wand by brał?lol? Chyba ten wand byłby od 100lvl człowieku wiesz jak szybko schodzi mana na 50lvl?
 | 
	
 A vis bierze mniej? Byłby to taki 'słabszy' vis na odległość, właśnie dla graczy z małym mlvl.
	Cytuj:
	
	
		| wnad/rod nieograniczenie zasięgu, nie spala many, | 
	
 Pomysł dobry, ale już teraz irytuje, jak podejdzie banda noobków i strzelają z vortexów + żrą i mana im się nie skończy (1 strzał na 3 sekundy mają zapewniony).
	Cytuj:
	
	
		| vis i inne czasu lekko ulepszony pod względem siły, | 
	
 Właśnie przez ten zdupiony czar trzeba było ciąć siłę magów. HMMy nie zyskałyby szybko takiej siły i nie były tak opłacalne. A co za tym idzie, nie byłoby tylu h-lvl sorców.
	Cytuj:
	
	
		| jakieś dodatkowe czary dla druida/sorca I jest git.
 A i odebranie palkom Exury Vity.
 | 
	
 Czary tak, ale palkom to zmniejszyć dmg lub podnieść ceny spearów starczyłoby.
	Cytuj:
	
	
		| Różdżki to niewypał. Stałe obrażenia, zależność od levelu - są po prostu sztuczne i nijakie. Najlepiej je wywalić w cholerę albo dać magom jedną różdżę o sile mniej więcej jak wand of vortex (i tyleż many pochłaniającą), ale za to z większym zasięgiem i z obrażeniami rosnącymi stopniowo w miarę rozwoju postaci. Chyba jednak lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie tańszych run i/lub jakichś czarów dystansowych podobnych do ethereal spear. | 
	
 Różdżki pomogły wybić się magom, którzy do 27 lvla tłukli roty, a później też nie mieli zbyt różowo.
Różdżka od mlvl? Niegłupi pomysł, tylko rozwiąż problem żywiołu różdżki i jej zasięgu.