Cytuj:
- kazda kolejna rozdzka bierze 1 pkt many wiecej od poprzedniej ( vortex - 1 mp, woi - 5 mp)
|
1 many 13dmg - 13(dmg/1 many)
2 many 19dmg - 9,5
3 many 30dmg - 10
4 many 45dmg - 11,25
5 many 65dmg - 13
Nie róbmy nowego pala (tzn. lepsza broń niewspółmiernie mocniejsza w stosunku do ceny).
Teraz jest:
2-13-6,5
3-19-6,3
5-30-6
8-45-5,6
13-65-5
Ten stosunek jest dość ładny.
Proponowałbym:
1-13-13
2-19-9,5
4-30-7,5
6-45-7,5
9-65-7,2
Ps. Tylko co to miałoby zmienić? Zwiększyłoby opłacalność i tak łatwych w prowadzeniu na niskich lvlach magów, skoro to powinna być NAJTRUDNIEJSZA profesja?
Cytuj:
- summony nie zabieraja expa
|
TAK!
I więcej summonów, bardziej z ograniczeniem lvlowym niż manowym (tzn. 690 many FE na 30 lvl, ale może być potwór za 750 many, ale na 50 lvlu zamiast 32).
Do tego dodałbym, że oswajanie powinno być o 25% tańsze niż summonowanie.
Cytuj:
royal speary ze 2-3 x drozsze, enchated spear tez wiecej many niech zabieraja
|
RS 2x droższe i częściej łamiące się i/lub słabsze + wprowadzić jakiś wredny modyfikator np. -5, bo to przykre widzieć zamiast magów walczących w zwarciu, łuczników...
Stałby się mniej opłacalny, jednak jestem zwolennikiem wywalenia mu i vitki i zmniejszenia dmg, żeby nie opłacalne było walczenie łucznikiem w zwarciu.
Cytuj:
nie o to chodzi, po prostu wg. cipsoftu przed update 90 ek expil tak samo jak 300 (tiaa 5.5 mln expa w dzien 90 ekiem, juz to widze), no i chcieli zrobic to samo z sorcem
|
300 EK może nie stracił dużo (może nawet zyskał), ale mnie gryzie to, że więcej zyskują słabsi (bo jest ich więcej?).
Mag stracił za dużo na wyższym lvlu, ale na niższym jest lepszy niż był. W pespektywie do 100 lvla gra stała się znowu łatwiejsza.
Najprościej jest oczywiście najsłabszej profesji zwiększyć dmg o 15% na całej linii i mieć spokój niż zastanowić się, jak z najłatwiejszej profesji na niskim lvlu nie zrobić gówna dla dzieci, a na wyższym żeby nie był zbyt dobry w stosunku do trudniejszych profesji.
Cipy nie popierają skillowania? Po update 63 skilla = 72 z samej formuły. Minimalny dmg utrudnia skillowanie na slimach, ale jak najbardziej dalej można wbijać skille 80/80 na monkach na 10 lvlu.
Zrobiliby ogranicznik np. max skill =(50 + 1/2 lvla) i na 10 lvlu masz max 55, a na 50 - 75 skilla. Byłoby to wystarczająco dużo.