Knight:
+duzo hp
+nie musi chodzic po spear tylko wali ze swojej broni dopuki mu sie ta miejscowa nie znudzi ;P
+posiada dobre czary ofensywne (exori gran, exori)
+duzo capu
-slabe czaru leczace (exura)
-duzo wydaje na UHy (wiecej niz Pal)
-od upa z run nie da sie walic baardzo slabe hity
-bez UHow "skazany na smierc"
Paladyn:
+srednia ilosc hp/many/capu
+dobre czary leczace (exura vita/gran)
+atakuje na dystans
+moze szybko chodzic na lepsze potwory
+po upie nie dednie przy kazdym lagu
+moze atakowac ze spearow i trzymac tarcze
-malo czarow ofensywnych
-po 100 lvlu caly czas chodzimy na Forsty
-na lepsze Hunty musi kupowac assasin stary ktore sa drosze od SD ktorych wczesniej mogl uzywac
-musi biegac po speary i gdy sie skoncza podatny na smierc
to wszystko sam zdecyduj

