Zobacz pojedynczy post
stary 16-10-2007, 17:10   #167
bmaj
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 29 06 2007

Posty: 7
Domyślny

Nie no ludzie, ponad połowy tutaj to mi żal. Nawet niewiecie o czym piszecie. Po pierwsze drut musi dostać jakiś(najlepiej 1 dla FACC i 1dla PACC) czar ofensywny. Popatrzcie sobie na druida i sorcercera, jedyna przewaga druta to uhy a socera energy wave, flame wave, energy beam, sd(troche za duża ta różnica). Nie mówie, że drutek ma zaraz dostać energy wave(to by była przesada) ale coś słabszego, coś czym by mógl powalczyć. Drugim punktem jest osłabienie palka. Gram palem(nie chce słyszeć stekania wielkiego pala co zaczął grać dopiero po ostatnim update, większość, 90%, od tego momentu gra) i jest on troche za silny. Osłabienie o 1/3(o tyle palek najprawdopodobniej będzie słabszy po kolejnym update) to troszke za dużo ale za gra w tibie będzie wyrównana. Drugim plusem osłabienia palków będzie zmiejszenie ich liczby(hip hip hura!!!!!!!!!!). W*****a(sorka za przekleństwo), że naogół jak klikam na jakiegós gracza to widze zielony napis: "You see(...). He/She is (Royal)Paladin". Przez to prawie palem przestałem grać, ale wieść o osłabieniu pala odwiodła mnie od tej decyzji. No cóż przyjdzie up zobaczymy mam nadzieje, że to co tu napisałem po upie niebędzie juz tylko słowem pisanym.
bmaj jest offline