W skrocie (siedze na BK, wiec nie mam czasu zeby dokladnie tlumaczyc).ZMIANY OGOLNE:1. Pulapka ani pola trucizny/egnia/energi nie beda gwarantowaly anomimowosci.2. Oprocz zabojcy w death-liscie bedzie tez imie osoby, ktora zadala najwiecej dmg ofierze.3. PZ-Lock po zabojstwie zostanie wydluzony do 15 minut.4. Low-levelowe postacie, przeznaczone tylko do 'mokrej roboty' (jak dobijanie czerwonych afkerow, uszkodzonych najierw przez glowna postac gracza) beda wraca na rooka 2lvle wczesniej (wiec na lvl5). *uwaga* Nie jest jednak sprecyzowane w jaki sposob system gry bedzie rozpoznawal takie postacie.SYSTEM OZNACZANIA PK:
Z grubsza: nie atakuj nikogo kto nie jest oznaczony czaszka, bo inaczej sam ja dostaniesz. Natomiast osoby z czaszka mozna bez konsekwencji ze strony systemu gry atakowac i zabijac.
Zasady oznaczania:
1. Jesli jakas postac zaatakuje inna,ktora nie ma czaszki, to otrzymuje zielona czaszke - widoczna tylko dla osoby zaatakowanej. Zaatakowany moze oddac bez zadnych konsekwencji. Zielona czaszka bedzie tak dlugo, jak atakujacy bedzie mial logout-block.
2. Pomaranczowa czaszka: Po zaatakowaniu innego gracza napastnik dostanie pomaranczowa czaszke, widoczna dla wszystkich. Niby to samo co w punkcie 1, ale... Poniewaz atakujacy dostaje pomaranczowa czaszke, to przyjaciele zaatakowanego moga atakowac i nie dostac czaszki. Natomiast atakujacy zobaczy ich z zielona czaszka. I tylko on. Wiec mozesz pomagac znajomym, bez ryzyka bycia oznaczonym dla wszystkich, ale osoba, ktora zaatakujesz bedzie wiedziala, ze tez byles przeciw niej. Pomaranczowa czaszka rowniez bedzie tak dlugo, jak bedziesz mial logout-blocka.
3. Czerwona czaszka. Bedzie widoczna dla wszystkich, co najmniej przez miesiac. Dodatkowo: jesli osoba oznaczona tym markerem zginie, straci CALY sprzet.
Kiedy otrzymac mozna czerwona czaszke:
I. 3 zabojstawa w ciagu 24 godzin.
II. 5 zabojstw w ciagu 7 dni.
III. 10 zabojstw w ciagu 30 dni.
Przy czym do zabojstw liczyc sie beda tylko ofiary bez zadnej czaszki.
Osoby zabijajace niewinne osoby grubo ponad powyzsze limity beda banowane, bez wzgledu na powod morderstw.
Zasady te zastapia stare reguly dotyczace mass-pk i pkowanie niskich leveli.
Druga uwaga: moze to troche utrudnic trening, gdyz trenujac bedziemy mieli pomaranczowa czaszke, wiec potencjany zabojca nie musi obawiac sie, ze zostanie ukarany przez system gry.
Co do wojen gildi i dueli: zostanie to tez rozwiazane, ale Guido nie podaje zadnych szczegolow.
SPRAWA BUDZACA NAJWIECEJ EMOCJI: AOL:
Istniejace amulety zostana w grze, ale utraca swoje funkcje. Beda tylko i wylacznie ozdobami. Bedzie je mozna odsprzedac na na Eremo za 50k.
Co w zamian? W zamian w 4 miastach (jedno z nim na premium area, czyli zapewne Thais, Venore, Carlin i Edron) pojawia sie nowe miejsca z kaplanem. U kazdego bedzie mozna wykupic blogoslawienstwo (za ok. 12,5k), ktore obnizy procentowa wartosc traconych po smierci expow o 1%. Czyli z 10% do 6%, albo nawet do 3%, jesli masz promocje. Nie zmieni natomiast prawdopodobienstwa utraty przedmiotu - pozostanie 10% na kazdy przedmiot (7% po promocji). Tak jak obecnie zawsze bedzie tracic sie pojemniki (typu worki, skrzynki, plecaki). Blogoslawienstwo mozna wykupic tylko raz, chyba ze sie zginie. Wtedy przepadaja i nalezy wykupic je ponownie.
|