Zobacz pojedynczy post
stary 14-11-2004, 18:24   #1
p.l
eX Moderator
 
p.l's Avatar
 
Data dołączenia: 10 09 2003
Lokacja: Fotel przed monitorem
Wiek: 36

Posty: 1,139
p.l ma numer GG koniec tego dobrego
Domyślny [Tibia's Arena]- musisz to zobaczyć!

Tak więc po długich, żmudnych pracach i nieprzespanych nocach zdecydowałem się opubilkować wczesną betę mojej gry Tibia's Arena. Przeznaczona jest dla dwóch graczy. Polega na rozgrywaniu bitwy w systemie turowym. Jednostki i grafiki zaczerpnięte są z Tibii (bądź WoT- Graphics Proposals)

(waży 145 KB)
Chętnie wysłucham waszych opinii, sugestii i raportów o błędach.
Od razu zaznaczam, iż:
- jestem świadom buga, iż można nie wynająć żadnej armii, po prostu zapomniałem zmienić tego przed publikacją, a szybciej mi było testować bez tego ograniczenia
- wiem, iż layout (kolory, tło, kształt przycisków, czcionki) zupełnie sux, ale na razie miałem na uwadze żeby poprawnie działało a nie ładnie wyglądało
- wybór ras mam zamiar rozszerzyć o Undead i Mino
- zastanawiam się nad wprowadzeniem bohatera (jeden bohater dla rasy, z konkretnymi czarami i możliwością kupienia runów i innych śmieci)

Także życzę miłego testowania, przy okazji jestem bardzo otwarty na wasze propozycje dotyczące statsów potworów, nowych ras, nowych umiejętności (czarów).

// wskazówki
- obsługa jest dość intuicyjna, ale na wszelki wypadek wytłumaczę, po kupnie jednostek (przez obu graczy) jest możliwość rozstawienia swoich wojsk w obrębie zielonych pól.
- jednostki potrafią poruszać się jedynie po linii prostej i po skosie 45 stopni
- najpierw się poruszamy, potem atakujemy ponieważ wykonanie ataku (jakiegokolwiek) oznacza koniec naszej tury
- przyciski dostępne podczas walki (obrazek) - w kolejności od góry:

podgląd (lupa z ?) - umożliwia sprawdzenie cech jednostek na plaszy (klikamy na przycisk a potem najeżdżamy na jednostkę)
ruch (ślady stóp) - umożliwia przemieszczanie się jednostki (klikamy na przycisk, a potem wskazujemy docelowe miejsce kursorem po planszy)
attack w zwarciu (mieczyki skrzyżowane) - umożliwia zaatakowanie jednostki przeciwnika. Jednakże musi znajdować się na polu sąsiednim do naszej jednostki. Po wykonaniu tego ataku kończymy turę.
atak dystansowy (łuk) - umożliwia zaatakowanie bronią dystansową (tylko wybrane jednostki). Przeciwnik musi znajdować się nie blizej niż (?) 2 pola. Po wykonaniu tego ataku kończymy turę
umiejętności specjalne ("księga") - możliwość wykorzystania specjalnych umiejętności (czary) danej jednostki. Po kliknięciu na przycisk otworzy nam się dodatkowe okienko z możliwością wyboru umiejętności.
Aby wykorzystać umiejętność, klikamy na jej ikonę i celujemy. Wszelkie umiejętności ofensywne kończą rundę.
koniec tury (=>[]) - jeżeli stwierdzamy, iż w danym momencie jednostka nie ma nic już sensownego do zrobienia, tym przyciskiem kończymy turę.

- jeżeli chcemy anulować wybór danej opcji (ataku, ruchu, czaru) po prostu klikamy jeszcze raz na jego ikonę/przycisk, bądź po prostu klikamy w inną opcję. Oczywiście czarów nie wymagających celowania takich jak heal i exori nie da się odwołać.
__________________






Ostatnio edytowany przez p.l - 23-11-2004 o 21:21.
p.l jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.