Zobacz pojedynczy post
stary 28-10-2007, 11:23   #897
Rethfing on Aldora
Użytkownik Forum
 
Rethfing on Aldora's Avatar
 
Data dołączenia: 29 05 2005
Lokacja: Knurów
Wiek: 34

Posty: 825
Rethfing on Aldora ma numer GG 2007389 Send a message via Skype™ to Rethfing on Aldora
Domyślny

Projekty (takie jak moje) zaczyna się od kul (ZSpher). Każda sfera to po prostu trójwymiarowa kula, do której można dołączać następne. Np. Jakby połączył po prostu dwie kule takich rozmiarów to wyszedłby taki wał. Trzeba dobrze operować tymi ZSpherami, żeby model dobrze przypominał to co chcemy zrobić. Najtrudniejsze jest potem modelowanie siatki (jednym klawiszem przełącza się między widokiem ZSpher a siatki, którą będziemy modelować), bardzo łatwo coś zepsuć. Ogólnie ZBrush nie ma sobie równych w modelowaniu organicznym, z przedmiotami już gorzej (no chyba, że te zbroje itd. to jest stosunkowo nietrudne). Wykonanie człowieka w takim 3D Max'ie to dobre kilka(naście) godzin roboty. W Zbrushu zajmuje to 20 razy mniej. =)
Rethfing on Aldora jest offline   Odpowiedz z Cytatem