02-11-2007, 18:54
|
#65
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 09 2007
Lokacja: Kazordoon
Posty: 71
Stan: Początkujący
Profesja: Sorcerer
Świat: Danubia
Poziom: 13
Poziom mag.: 5
|
Teraz udało mi się zainstalować super tłumacza i wyszło to:
Cytuj:
2.4 obrona
) Aktualna Sytuacja
Jedna z starych zasad dotycząca bilans między powołaniami zawsze była, że, jeżeli powołanie ma silniejsze władze ataku niż inny, to powinno mieć mniej obrony. To jest powód, dlaczego klasy maga zawsze miały słabszą obronę niż rycerze i paladins i oczywiście, to nie zmieni w przyszłości. Jednakże, jako szpara w ataku władza została zmniejszona w ostatnim uaktualnieniu, szpara w władzy obrony teraz wydaje się nieproporcjonalny.
b) Rozwiązanie
To nie jest nasz zamiar, by zmienić system obrony w sobie. Też nie planujemy znacząco powiększyć władzy obrony klas maga. Jednakże, zaprojektowaliśmy samym jakimś nowym cechom, które obdarzą głównie klasy maga z zdolnością, by zagracić w obronie trochę lepszego przeciw określonym typom ataków od pewnych typów potworów.
2.5 ryzyka śmierci
) Aktualna Sytuacja
Rozważając dużą różnicę w całkowitych punktach uderzenia między powołaniami jak również korzyść w obronie, którą powołania z więcej punktami uderzenia cieszą się, to jest ogólnie bezpieczne, by powiedzieć, że klasy maga stają się wobec wyższego ryzyka śmierci przeciw podobnym potworom i innym graczom niż paladins i rycerze.
Potwory, które mają więcej niż jeden magiczny atak w ich repertuarze mogą, w najgorszym przypadków, używanie ataku wszystkie te okresy równocześnie. To wywołuje niezmiernie wysokie szczytowe uszkodzenia w jednym dookoła tego są bardzo mocno, by uzdrowić, specjalnie, jeżeli połączone uszkodzenie jest więcej niż maksymalnymi punktami uderzenia ofiary.
Rycerze i Paladins mogą uzupełnić ich wskazywać uderzenia na bardzo efektywne tempo. Magowie często nie mają wystarczająco całkowitych punktów uderzenia, by wziąć ryzyko bez manashield i oni nie mogą wyzdrowieć, że szybko wystarczająco zrobić różnicę. To ma nawet silniejszy wichrujący skutek kiedy to przychodzi do PVP. Odkąd produkcja uszkodzenia magów znacząco została zmniejszona kiedy uzdrawiająca pojemność rycerzy i paladins pozostali tym sam, sytuacja PVP stała się bardzo bezpieczny dla rycerzy i paladins.
W końcu, rycerze i paladins mogą użyć ich najważniejszych ataków i uzdrowić równocześnie kiedy klasy maga muszą zdecydować, które z dwóch użyć w jednym zaokrąglić.
|
Mówcie czy mam kontynuować czy skończyć
__________________
STOP noobom
STOP boterom
STOP crackerom i hakerom
STOP złodziejom
" W Tibi najważniejsza jest gra zespołowa i współpraca oraz wzajemna pomoc i uszanowanie "
|
|
|