02-11-2007, 19:12
|
#71
|
Użytkownik Forum
Data dołączenia: 19 09 2007
Lokacja: Kazordoon
Posty: 71
Stan: Początkujący
Profesja: Sorcerer
Świat: Danubia
Poziom: 13
Poziom mag.: 5
|
Cytuj:
b) Rozwiązanie
To bardzo blisko związane jest byłe do obronnych miar, które każde powołanie ma dyspozycji do jego. Dlatego, to powinno wystarczyć, by powiedzieć, że my jesteśmy, oczywiście, planując zwrócić do wszystkiego powyższe wspomniane aspekty z zarówno zmianami istniejących systemów i nowymi cechami. Faktycznie, dużo miar opisała powyższy zmniejszą różnice w ryzyku śmierci dla każdego powołania jako mila widziany skutek uboczny.
|
Teraz a propo capu:
Cytuj:
Aktualna Sytuacja
Czas charakter może pójść na polowaniu zanim potrzebowanie wrócić zasadniczo jest ograniczone przez jak wiele, że potrzeb charakteru, by przelecieć, by oscylować i jak dużo ten charakter właściwie może przelecieć. Rycerz, na przykład, może nieść imponujące ilości run dzięków jego sile, jednak on nie robi naprawdę potrzebować przynieść dużo. Mag, z drugiej strony, jest uzależniony od jego run i płyny mana, jednak on zwykle nie może przelecieć wystarczająco do ostatniego dla więcej niż tylko kilka godziny polowania.
b) Rozwiązanie
Jedna droga, by zająć się tym problemem miałaby zmienić faktyczną pojemność każdego powołania. Od, jednakże, uważamy to za naturalne, że klasy maga nie mają nadzwyczajnej fizycznej siły kiedy rycerze, na przykład, są mięśniem spakowanym bohaterów, czujemy, że zmiana pojemności zaprzeczałaby definicję powołań.Każde powołanie jednakże ma pewne zapasy, że inne powołania mają mały czy inaczej użycie dla. Dlatego, wolimy zmienić własności tych zapasów. Wprowadzimy nowe takie powołanie określone zasoby i zmienimy parametry takie jak użycia, waga i skuteczność istniejących. Ta droga, będziemy zdolni, by zmuszać rycerzy wziąć przerwy uzupełnić ich zapasy częściej jak również pozwolić magów, by pozostać w ich polowany na ziemie dla dłuższych okresów czasu.
|
__________________
STOP noobom
STOP boterom
STOP crackerom i hakerom
STOP złodziejom
" W Tibi najważniejsza jest gra zespołowa i współpraca oraz wzajemna pomoc i uszanowanie "
|
|
|