Zobacz pojedynczy post
stary 02-11-2007, 19:23   #74
Mornlox
Użytkownik Forum
 
Mornlox's Avatar
 
Data dołączenia: 19 09 2007
Lokacja: Kazordoon

Posty: 71
Stan: Początkujący
Imię: Mirternlex
Profesja: Sorcerer
Świat: Danubia
Poziom: 13
Poziom mag.: 5
Mornlox ma numer GG 9387639
Domyślny

Ostatni tekst:

Cytuj:
Rozwiązanie
Ogólnie mówiąc, koszt ataku, który nakazuje zasoby muszą stać w związku z kosztem wszystkich innych rodzajów ataków to też potrzebować zasoby. Żeby dotrzeć do pięknej dystrybucji cen, to jest konieczne do pierwszy listy wszystkie własności definiujące atak. Następny krok ma określić pasowany na wartość dla każdej własności i jak cena powinna zmienić kiedy wartość zmian własności. Te rozważania będą odniesione się do wszystkich starych i nowych run, okresy, amunicja i rzucając bronie.Kiedy rozważając wszystkie te czynniki, są liczne drogi, by dotrzeć do skuteczności. Zasadniczo, jeżeli pewny atak okazuje się zbyt dobry albo zbyt zły w jakiejś drodze, to może zostać poprawiony do dostosowywania tylko jednego z powyższych czynników. Na przykład, jeżeli widzieliśmy, że włócznie były zbyt dobre dla ich ceny, moglibyśmy po prostu podnosić cenę, by poprawić to. Alternatywnie, moglibyśmy też, na przykład, powiększyć breakability i w ten sposób zmniejszyć przeciętne użycia jednej włóczni dla tej sam ceny, albo moglibyśmy zmienić zasięg, w którym włócznia może dotrzeć jego cel. Te rozważania są wzięte dla każdej pojedynczej formy ataku i, oczywiście, zmienimy parametry, które są logiczny, by być zmieniony. Na przykład, jeżeli rune ataku ogólnie dobrze jest zaprojektowany i pasuje do naszego pojęcia, że rune, chociaż to jest wyraźnie zbyt kosztowne, wolelibyśmy powiększyć oskarżenia dalej, że rune zmiana niż cena i tym samym ryzyko, by wpłynąć gospodarkę bez chcenia zrobić tak.

Skutek tych rekalkulacji wprowadzi polowany na koszty paladins, druidów i czarodziejów w sensowny bilans, ale to nie oddziała na rycerzy od utarczki bronie nie potrzebują zasobów., Jednakże, też zmieniamy wartości i skuteczność zasobów, które szczególnie są potrzebowane przez rycerzy i tym samym powiększamy ich koszty dla oscylowania żeby, by pasować na ich do obrazu.
Tu muszę wsadzić swojego komenta apropo tabeli na tibia.com bo tego nie przetranslatuje....

.....będzie zwiększony fast atack(czy jak to sie nazywa).Rózgi będą miały większy zasięg.

Bardzo dużo mówią o kosztach czyli nic miłego
__________________
STOP noobom
STOP boterom
STOP crackerom i hakerom
STOP złodziejom

" W Tibi najważniejsza jest gra zespołowa i współpraca oraz wzajemna pomoc i uszanowanie "
Mornlox jest offline