Zobacz pojedynczy post
stary 02-11-2007, 21:37   #98
Modliszka11
Użytkownik Forum
 
Modliszka11's Avatar
 
Data dołączenia: 27 08 2007
Lokacja: Venore

Posty: 87
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Elder Druid
Gildia: Freak
Świat: Candia
Poziom: 72
Skille: 20/25
Poziom mag.: 55
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ennie
Nie jest powiedziane, że pogorszą. Po prostu wprowadzą do gry nowe opcje, które będą służyły ku lepszej grze profesji


Oto teksty w których jest napisane że pogorszom knightów i palladynów

celowanie - jeżeli możesz tym celować z battlelisty, to kosztuje więcej; jeśli samo celuje, jest jeszcze droższe

prawdopodobieństwo trafienia-większe prawdopodbieństwo trafienia oznacza zwiększony koszt

zasięg - większy dystans od celu sprawia, że jesteś bezpieczniejszy, czyli zwiększa wartość

jeżeli uznalibyśmy że włócznie są zbyt tanie w stosunku do ich możliwości, moglibyśmy podnieść ich cenę. Lub też, moglibyśmy zmniejszyć ich wytrzymałość, tak, by ich wartość użytkowa spadła albo zredukować ich zasięg

W wyniku powyższych działań, koszty magów, druidów i paladynów zostaną rozsądnie zbalansowane; nie dotyczy to jednak knightów, których ataki nie wymagają użycia żadnych zasobów. Jednakowoż, dopracujemy także koszty zasobów, którymi posługują się rycerze, tak by i oni pasowali do obrazu całości.


zmusić knighta by robił częstsze przerwy podczas polowań jak i umożliwić magowi nieco dłuższe wyprawy niż te, na które mógł sobie pozwolić dotychczas


nom skoro to nazywasz opcjom to niema problemu

Topic
Widać wyraźnie że polepszom magiczne profesie nawet o tym piszom a najwiencej dostanie druid

Ostatnio edytowany przez Modliszka11 - 02-11-2007 o 21:49.
Modliszka11 jest offline