Zobacz pojedynczy post
stary 04-11-2007, 15:56   #30
Binessman
Użytkownik forum
 
Binessman's Avatar
 
Data dołączenia: 30 12 2006
Lokacja: Polska

Posty: 4
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Lord Fixes
Profesja: Paladin
Poziom: 35
Skille: xx/yy
Poziom mag.: z
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez marla666 Pokaż post
Moim zdaniem knight powinien tak samo szybko awansować w walce wręcz co paladyn w walce na dystans.
Co ty nie powiesz? Dobrze jest jak jest - knight ma jedna i tę samą broń za x gp, a pall se musi kupywać bolty/speary etc.

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Argen Pokaż post
Omg, nie wiem czy się cieszyć, czy płakać.
Z jednej strony wkurzyły mnie masy knightów i pallów 100 +, których widze pierwszy raz w życiu(może to z zazdrości, ale to dzieci up`a i tyle...).
Ale z drugiej strony, jak sobie pomyśle o tych dzieciach mana up`a, to też mi się słabo robi.
To wygląda tak:

Ohhh, mój knight jest nudny, a zwiększyli szybkość regeneracji many, dodali tańsze mfy i 'ruchy', BIORE MAGA.

Potem:

O nie! Cio będzie z moim 90 ms`em, zmniejszyli obrażenia od magii, a ulepszyli knightów i pallów, wracam do knighta!

Jeszcze później:

Oł yeah, znów sorc będzie rządził, wracam do msa...

Typowy gracz tibijski, nie dla przyjemności, ale byle jak najłatwiej(z szybszym expem, po przecież juzio juz goni z lvlem...)
Masz dożo racji. Też nie lubię nagłych "wysypów" danych profesji po updacie, bo sie nimi latwiej gra. Gra jest dla przyjemności
A co do tematu;
Może w końcu "podratują" profesje magiczne, bo są naprawdę trochę do tyłu jeżeli chodzi o koszty expienia. Mogliby "umocnić" mana fluidy, albo zrobic na kilka użyć (chociaż dość dziwnie by to wyglądało)

Czekam na dalsze info w sprawie zimowego up~ '07

Ostatnio edytowany przez Binessman - 04-11-2007 o 15:59.
Binessman jest offline