CO za badyle tu piszą. Zróbcie sobie 4 postacie z 4 profesjami(po 40~lvl) i co update będziecie zmieniać.
Wszystko co cipsoft napisał jest GOOD , jak ktoś przeżył od tibi 7.6 do tibi 8.0 grając Paladynem i Knightem to czemu teraz ma nie przeżyć? Ja gram od początku Knightem i nic mi nie robi to że coraz częściej zmniejsząją siłę magii Knightowi . Po to knight jest zeby bić z broni białej a nie z magii. Powinni zmniejszyć Palladynowi siły(teraz to pro) , nie mówie ze dużo ale tak o 20~dmg. Druid powinien dostać coś fajnego , np. małe koszty leczenia Exurą Sio. Uh'y powinny dawać mniej lub więcej kosztować.
Nie nawidze jak ktoś zmienia profke bo mu update nie wyszedł . Prawdziwi Sorcerowi i Druidzi grali od tibi 7.5 a prawdziwi Knighci od początku do ostatniego Update. Teraz to Knight i Palladyn jest pro , ale od tego jest balansacja żeby wyrównać profesje a nie zmienić ich Miejsce :
1 Punkt widzenia .Sorcerer i Mag po Tibi 7.6 Wymiatał przez całe 2 update. Wtedy Knight i Palladyn byli nieźli ale dużo im brakowało do Magicznych Postaci
2 punkt widzenia. od Tibi 8.0 Masowo zaczęło sie "produkowanie" Noobskich Knightów i Palladynów którzy przed 8.0 nie mieli pojęcia o tych profesjach. Teraz wbic Knightem/Palladynem 50~ lvl to nie problem. Niestety ucierpieli na tym Sorcerer i Druid którym odebrano sporą siłę magiczna poprzez zredukowanie Siły do współczynnika(1:4 , 1-lvl ,4-mlvl).
3.Punkt widzenia. Teraz Knightom oraz palladynom powinno się odebrać trochę siły , nie mówię dużo ale wystarczająco tyle aby Sorcerer oraz Druid nie byli tak daleko w tyle jak teraz.
edit: tym którym bardzo zależy na balansacji powinni przeczytać cały mój post oraz cały artykół
__________________
~Counter Strike 1.6~
IP:77.79.210.73:27199
Hasło:klan
Nie toleruje Noobow z Honery ....
Cytuj:
"Gdyby te dzieci neo postawić jedno na drugim, ostatnie 'łupło' by główką w słońce..."
|
Ostatnio edytowany przez Adow Adan - 04-11-2007 o 16:07.
|