Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dolar14
Mam nadzieje ze niebedzie pelno magow tak jak bylo to kiedys. Osobiscie jeste za tym zeby druida polepszyc, bo sd musi kupywac, zadnych ofesywnych czarow (oprucz ,,exevo gran mas pox'' - ale zeby gu uzywac trzeba miec dosc wysoki lvl i zabiera duzo many) Co do druida to jeste za polepszeniem. Ale sorc, na niego trzeba uwazac ma mocnego mort hura jak i inne czary, mozna by go polepszyc ale nie do przesady, bo znowu bedzie pelno ludzi przestawalo grac knightem i pallem, bo magiem nietrzeba bedzie skilowac a bedzie lepszy. Teraz knight. Zadaje duze obrazenie z swojej broni i z exori i exori gran jesli ma lvl i pacc. To ze dlugo moze expic to jest tylko zasluga skilowania, no bo z malymi skilami praktycznie nic niezrobimy. MAM NADZIEJE ZE NIEBEDZIE TAK JAK KIEDYS, I ZNOWU BEDZIE FALA MAGOW I PRAKTYCZNIE NIKT NIEBEDZIE GRAL KANIGHTEMI PALLEM
|
1.WORD , WORD , WORD
2.Druid ma 4 Ofensywne ataki(exevo gran mas pox , exori mort - flam -vis) z czego najefektowniejszym i najlepszym jest Exori Vis.
3.Pox proporcjonalnie zabiera mniej many niż UE ale też i proporcjonalnie nie da się z niego bić(słaby).
Po 4. Prawdziwy Pallek/Knight przetrwa nawet ten update. Pomyślcie , 2 update temu Pallek musiał podnosic Speary a jakoś było ich dużo więc czemu mieli by teraz odchodzić?
Tibia 7.8-
Knight 60 lvl = 80k/h - Cud
Knight 80 lvl = 80k/h - Fantastycznie
Tibia 8.0
Knight 60 lvl= 80k/h - Norma
Knight 80 lvl= 80k/h - Fatalnie
Co do innych profesji :
Nawet w najlepszych czasach Dla Druida i Sorcerera , wyprawa na Dragi czy Dl'e była niespodzianką bo nigdy nie mogło się zgadnąć czy wyjdzie sie chodziaż na +.
A Knight w tych czasach ma 90% pewności że mu się zwróci np. Ja trace 0-1 uh na 1 draga co przed update byłoby wyśmiane . W czasach tibi 7.8 na tych samych skillach modliłem się żebym nie stacił więcej niż 3 uhy na jednego Smoka. Po prostu hity ponad 300 to już norma , sam mam best 349(na 80 skillu bez s-ringa) a co dopiero ludzie którzy mają skille 100+. Na jednym z annihilatorów zobaczyłem hit z Ice Rapiera(teraz po upie) ponad 540~ więc moc Paladynów oraz Knightów powinna zostać zmniejszona.