Nie będę cytował jak Knight'ci i Paladin'i się nabijali z magicznych przy okazji poprzedniego update'a.
Nie wspomnę też że masa Sorcerer'ów i Druid'ów od razu po update'cie porobiłą Knight'ów albo Paladin'ów. Ja zostałem przy mojej postaci i nigdy nie narzekałem na poprzedni update. Przyjmowałem wszystko z pokorą i tak też radze zrobić tym razem...
Nie radziłbym się wyśmiewać z "manarun" i porównywać tego do OTS'a bo wyraźnie w artykule CIPsoftu, cytuje:
Cytuj:
|
* Knighci i Paladyni mogą bardzo łatwo zaleczyć zadane sobie obrażenia, podczas gdy magowie wspierający się mana-shieldem z racji braku HP nie nadążają z uzupełnianiem many.
|
pisze że problemem jest to że knight i paladin efektywnie mogą regenerować HP a magiczne postacie mają z tym problem, więc możemy być pewni że magiczne postacie otrzymają możliwość szybszego regenerowania many. Poza tym prawdopodobnie zmniejszy się waga "manasów" lub też wg tego co jest napisane w artykule, cytuje:
Cytuj:
|
Zmienimy efektywność, wagę i ilośc użyć dotychczasowo dostępnych zasobów, wprowadzając przy tym nowe, właściwe tylko dla odpowiednich profesji.
|
Knight i Paladin nie będą korzystać z tych samych środków uzupełniania many...
Aby expienie było tańsze dla postaci magicznych prawdopodobnie zwiększy się liczba użyć danej runy bez zmiany jej ceny.
Przykład: Rune SD można kupić za 300gp i użyć 1 raz, po zmianie np. na możliwość użycia do 3 razy koszt jednego ładunku zmaleje do 100gp
I jeszcze jedno ważne rozwiązanie w systemie obrony, cytuje:
Cytuj:
|
Nie mamy zamiaru zmieniać całego systemu obrony jako takiego. Nie chcemy również znacząco usprawniać obrony postaci magicznych. Jednakże, wymyśliliśmy pewną opcję, która pozwoli postaciom magicznym na odpieranie ataków pewnych typów od pewnych potworów.
|
Wnioskuje z tego że postacie magiczne zdobędą nowe umiejętności lub zdolności posługiwania się czarem takie jak np:
- częściowe odporności na ogień, truciznę, energie
- czary typu "strike" mogą zostać zmienione tak że obrażenia będą zadawane celowi na celowniku aby zapobiec konieczności expienia stojąc na wprost do celu co zwiększa ryzyko otrzymania dużych obrażeń
- również inne czary możliwe że zyskają nowy charakter
Podsumowując... już teraz na moim serwerze zauważyłem zwiększoną aktywność postaci magicznych, w depotach miast zaczęło się roić od 15-30 lvli magicznych tak jak przed poprzednim upem od palków i knightów... Znajomi którzy grali Magami a od pół roku grają fizycznymi profesjami na nowo odświeżają swoje przygody z magią...
Przyjmujcie to z pokorą...