| 
				  
 A ja wam powiem tak.
 Moglibyście zakończyć co niektórzy snuć domysły i pisać aby dodać knightowi 'exura gran', palkowi zabrać 'exura vita' a druida zrobić tylko i wyłącznie uhmakerem, a sorca polepszyć 4ro krotnie.
 
 Co do bronie - niszczenie broni wejdzie na 99.9%. Lecz jak niektórzy mówią, że będzie ona na czas - prawdopodobnie tak będzie i będzie działać to jak stamina. Na pewno nie będzie zależało to od ilości bloodhitow, ponieważ uderzenie w snake psuło by naszą broń tak samo jak uderzenie w GSa czy behemota.
 
 Mogłby to sie rownież odbywać na zasadzie czaru, który by ją odnawiał i zabierałby nam punkty soul. Znów facc zostałby udupiony ponieważ jego soule odnawiaja się wolniej niż pacc - zachęta do zakupu pacc zawsze mieści się w update..
 
 Na pewno nie zrobią run cięższymi/lżejszymi, bo nosić je mogą wszystkie profesje. manafluidy dające magom więcej many niż knightom - na pewno nie <chyba, że zależało by to od levela magicznego - w co też wątpie bo 9 a 80mlv to trochę za duża przepaść a mag 500 many za mfa nie dostanie.>
 Manafluidy tańsze być na pewno nie będą, bo już i tak ich cenę zmniejszyli prawie i połowę.
 Również, prawdopodobnie zwiększą siłę magiczną magów - jak teraz ją zmniejszyli, to na pewno jej trochę oddadzą - było tak w przypadku niszczących się spirów, niszczyły się za często więc zwiększono ich wytrzymałość.
 
 Możliwe będzie również to, że postanie specjalna wyspa dla magów, gdzie tylko oni będą mogli expić - dlaczego? jeżeli powstałyby potwory dla nich (specjalne) o ilości HP małej, małych hitach zadawanych naszej postaci to na pewno byłyby one okupowane przez inne profesje (pal & najt).
 
 Czekajcie do ostatniego teasera (bo pewnie to w nim ukaże się sprostowanie do artykułu o balansowaniu, jak to było w wakacje '07)
 
				__________________ 
	Cytuj: 
	
		| 
					Oryginalnie napisane przez Wald_Kerius  No no no!! Od Gawusia to wy wara, bo pobanuje jak...   | :eek: Your Gawi :eek: |