Zobacz pojedynczy post
stary 09-11-2007, 00:46   #11
poreda
Użytkownik Forum
 
poreda's Avatar
 
Data dołączenia: 18 08 2005
Lokacja: Łódź
Wiek: 34
Wpisy bloga: 2

Posty: 2,213
Stan: Na Emeryturze
Profesja: Royal Paladin
Świat: Iridia
Poziom: 205
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Vil Pokaż post
Naprawianie broni nie sprawdzi sie z jednego prostego powodu - wprowadzenie tego w sposob sensowny wymagaloby duzo testowania w zakresie wywazenia zywotnosci broni i kosztow naprawy. Jesli bron zuzywalaby sie za szybko - byloby to krzywdzace, jesli za wolno - nadal nie ograniczaloby to dlugosci huntow ( wiec jaki sens to wprowadzac ). Jesli naprawa bylaby tania - knight by ubytku gotowki wogole nie odczul, jesli za droga - znowu bylby pokrzywdzony.
Knight byłby pokrzywdzony? Sam gram Knightem i wiem że wystarczy kilka godzin na chociażby Mintwalin aby zarobic ~30k lub ~40k. A Sorc? Nie ma takeigo miejsca, bo wszędzie schodzi masa MANA FLUIDÓW. Wprowadznie łamliwości broni spowoduje że Knight bedzie narażony na WIEKSZE WYDATKI co jest bardzo potrzebne. Ponadto dobrym pomyłem byłoby jeszcze troszeczke zwiększenie szybkości przyrostu many u MS/ED lub zwiększyć efektowność MF (TYLKO NA MS/ED, na Kina i Pala by to nie działało).
__________________
poreda jest offline