Zobacz pojedynczy post
stary 11-11-2007, 18:12   #375
enderty
Użytkownik Forum
 
Data dołączenia: 05 10 2006

Posty: 234
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Paladin
Świat: Xerena
Poziom: 31
Skille: 62/41
Poziom mag.: 10
Domyślny formula na max hita

czyli tak:
"wspolczynnik dla ataku" razy "skill" razy "attack broni" dzielone przez 100 plus lvl% ale nie wiecej niz skil

przyklad: paladin ze spearem (att:25) skill 60 in full attack (wspolczynnik 7)z level 30

7 x 60 x 25 / 100 + 30%= 136.5 ~137

gdzie:
7- wspolczynnik full atack mode ( 5 balance, 3 full def)
60- skill in dist
25- attack spear
100- zawsze dzielone na 100
30%- poniewaz ma 30 lvl notka! ten x% nie moze przekroczyc skila wiec jesli paladin ma 70 lvl doda sie tylko 60%

albo moze przekroczyc...musisz zapytac h lvl gracza jaki jest jego max hit i jesli przekracza kalkulacje z tej formuly to lvl% limit sie nie liczy

it's like:
"factor for attack" times "skill" times "attack of weapon" divided by 100 plus lvl% but no more than skill

example: paladin with spear (att:25) skill 60 in full attack (factor 7) with level 30

7 x 60 x 25 / 100 + 30%= 136.5 ~137

where:
7- is factor for full atack mode ( 5 for balance, 3 for full def)
60- skill in dist
25- attack of spear
100- is always devided by 100
30%- because he is 30 lvl note! that x% cant exceed skill of player so if our paladin had 70 lvl he would only add 60%

or maybe it can exceed... u must ask h lvl player what is his max hit and if it exceeds my calculations then lvl% limit is not valid
__________________
I 've got war hammer in my grip...
I can fly so high, I can fall so deep... la la la
enderty jest offline   Odpowiedz z Cytatem