Zobacz pojedynczy post
stary 12-11-2007, 23:16   #843
Keverus
Użytkownik forum
 
Keverus's Avatar
 
Data dołączenia: 19 01 2007
Lokacja: Olkusz

Posty: 9
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Keverus
Profesja: Master Sorcerer
Świat: Titania
Poziom: 51
Poziom mag.: 47
Keverus ma numer GG 2449922
Król

Nie. Niech wyrownaja tak jak nalezy i zostawia na zawsze. xD Ale to nas mniej wiecej sprowadza do poczatku tematu... Jak zrobic tak zeby wyrownac idealnie... A wiec powiem wam co mysle i prosze o opinie, tylko nie bijcie xD, skupie sie na walce:

1. Knight w PvP goni swoj cel i nie w kazdej turze znajduje sie na tyle blisko aby uderzyc. Niech wiec powiekszą knightom damage, skoro nie uderzaja w kazdej turze. A przeciez rycerzy charakteryzuje to ze bija mocno.
2. Paladyn z kolei uderza (w przeciwienstwie do knighta) w kazdej turze i z kazdej odleglosci w zasiegu wzroku. I bije wcale nie słabo. Mocno. Za mocno. Uwazam że tutaj trzeba lekko damage osłabić. Poza tym wszystko jest OK.
3. Druid jak sama nazwa wskazuje, specjalizuje sie w magii uzdrawiajacej (exury), wiec nie moze miec takiej ofensywy jak Sorc. Ale bez przesady... Ze dwa spelle ofensywne mozna im dorzucic...
4. Mag w PvP jest zrobiony dobrze. Tylko te ceny za hunty... Straszne... Uwazam ze ten problem rozwiazaloby jeszcze szybsze regenerowanie many u magow i druidow.

To tyle. Prosze o nie besztanie tylko ewentualnie o dyskusje.
Keverus jest offline