Cytuj:
Oryginalnie napisane przez bartellox
sie tak podneicacie, ze drut wali po 2k w czlowieka, a nie pamietacie juz, jak bylo na test servie przy letnim update?
jak wtedy sie zmienily hity z ts'a na rl tibie? ile itemkow zniknelo? jak loot sie zmienił?
|
Lol - gdzie ty masz te 2k?
Sila postaci magicznych w porownaniu do tego co jest teraz a ts jest praktycznie taka sama. Roznica jest tylko w rodzajach czarow. Pozmienialy sie zywioly typy obrazen itd, plus kilka nowych czarow dla sorka i druida. Ale i tak najsilniejszy czar druta jest taki sam w sile , moze ciut slabszy niz najmocniejszy czar sorca czyli UE, z ta tylko roznica ze UE robi obrazenia od ognia a nie fizyczne, a UE druta robi od lodu. Nie piszcie bzdur ze napakowali magiczne postacie bo sila ich jest taka sama jak po letnim update!
kajty bija mocniej niz po letnim upie bo zaczarowane bronie zadaja % dmg od magi ktora nie jest blokowana. W efekcie sredni dmg jest wyzszy niz byl.
Roznica jest tylko w mozliwosciach leczenia, ktore to wkoncu zostaly sprawiedliwie ustawione.
Jak byscie noby nie zauwazyli po letnim upie sila leczenia druida czy sroca zostala uzalezniona od ml a nie lvl i taki druid na 100/80 leczy tyle samo co druid na 300/80! I to niby bylo sprawiedliwe.
A taki palek czy knajt leczyl sie wg starych regol i wraz ze wzrostem lvl rosla jego mozliwosc leczenia sie. Co doprowadzilo ze 300 lvl kina leczyl sie po 1500-2000 UH czyli tyle co hlvl druid postac z bardzo wysokim mlvl przeznaczona wlasnie do leczenia - mimo ze zdolnosci magiczne takiego kanjta byly 10x slabsze.
Teraz przynajmniej jest sprawiedliwie i skonczy sie ..wa kozaczenie i botowanie wszedzie gdzie popadnie.
Pozostaje tylko kwestia kosztu nowych life potionow, ale sila ich pewnie nie bedzie zwiekszana.