Zobacz pojedynczy post
stary 17-11-2007, 10:32   #1
Hi$zP@N
Użytkownik forum
 
Hi$zP@N's Avatar
 
Data dołączenia: 03 10 2007

Posty: 9
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Master Sorcerer
Gildia: Chosen Ones
Świat: Aldora
Domyślny [PRAWDA NA TEMAT UPDATE] - dla evul knightów i pallów.

Niech to wam rozjaśni w głowie i spowoduje że wkońcu przestaniecie narzekać , gdyż wasze narzekania są bezpodstawne.

Hmm .... moją , krótką wypowiedź zacznę może od tego , że bardzo podoba mi się ten zimowy update , według mnie jest trafiony w 10-tkę. Na temat:

1) Ekonomi
CipSoft podjął próby polepszenia ekonomi moim zdaniem im się to udało. Sorc będzie mógł teraz poexpić trochę dłużej , przy czym bijąc monstery z odpowiedniego spellu cały hunt będzie tańszy. Wracając do narzekań knightów małe porównanie:

100 ek before update:
- brał 2 pary soft bootsów , pare bp uh na wszelki wypadek expił około 10h jadąc na exurach (szybki wzrost mlvl , tani expi i niezły loot) przy czym nadal miał dość duża liczbę cap
- 100 sorc brał 15 bp mf , miał 1 bp uh i parę przydatnych rzeczy. Expił może z 2h (przy dobrym respie na dragach). Miał szczęście jeżeli wychodził na 0 , zazwyczaj kończyło to się małym waste (nie wspomnę o expieniu na innych monsterach).

Trzeba również wspomnieć o rzeczy która powinna być dawno a została wprowadzona dopiero teraz mianowicie nowy NPC skupujący itemy. Dobrze jest wiedzieć że G arm i DSM których cena na niektórych servach to 10-20k wkoncu będzie miał swój stały price i będzie można na nich zarobić.

Tak więc Cipsoft poprawił ekonomię teraz każda profesja będzie miała szansę na dobry zarobek (jeżeli się odpowiednio przygotuje).

2) Siły i właściwości danych profesji

Moim zdaniem świetnym rozwiązaniem jest wprowadzenie żywiołów. Na każdego hunta trzeba sie będzie dobrze przygotować. Trzeba będzie obrać jakąś taktykę nie tak jak to było dotychczas (take mfs/uh , go to exp , comeback and logout). Np. teraz expiąc na dragach używając exori o żywiole lodowym , waste będzie bardzo małe a hity będą na wysokim poziomie. Jednak idąc z tym samym założeniem na np. hydry zdziwimy się gdy zauważymy ze z tego samego czaru w hydry bijemy po 60-80. Teraz zanim pójdzie się expić trzeba będzie myśleć. Według mnie są rzeczy które są trochę nie fair wobec knighta:

- ta sprawa należy już do przeszłości , mianowicie chodziło tu o visowanie. Sorc visował co sekundkę uderzając bardzo szybko dzieki temu miał przewagę nad knightem który bił wolniej. Teraz MS/ED visuje z taką częstotliwością jak ek bije z broni białej. Oczywiscie magom pozwolono teraz leczyćsie podczas ataku co powinno zostać wprowadzone już dawno , gdyż inne profesje nie miały z tym problemu.

3) Capa (czyli tzw. nośność)

Kolejnym świetnym pomysłem jest wprowadzenie run wielostrzałowych i manasów , które dają więcej many. Ileż to się musiał sorc nabiegać żeby wbić lvl , a taki knight tak jak już wyżej wspomniałem bral 2x soft boots i cały dzień z głowy. Oczywiście nadal knight i pall będą mieli przewagę w sprawie capa jednak nie będzie on już tak bardzo uderzać w sorca.

To by było na tyle. Mam nadzieję , że trochę rozjaśniłem sytuacje pro evul knightom i pallom po letnim updejt którzy myśleli , że ten easy mode będzie trwał wiecznie. Wspominałem tutaj porównania na temat knighta i sorca (nie poruszałem tutaj tematu palla gdyż nie ma sensu mówić o tym , że 100 pall na używając kilkuset r spearów i kilkunastu bp mf wbija 1mln expa dziennie na dragach lub innych monsterach . Ten update wyrównał profesję chyba bardziej niż wszystkie poprzednie update'y. CipSoft odwalił kawał dobrej roboty , a spam typu "muj najt już nie będzie expil cały dzień , plx naprawcie muj topur" lub "muj palek będzie równy z sorcem , to nie fair ja chce być pro evul najlepszejsszeszyyyy ((" nie powinien mieć wogóle miejsca gdyż ktoś kto nie był na test servie i nie porównał nowych zjawisk nie powinien mieć prawa głosu.

Teraz parę szybkich pytań i odpowiedzi:

1. Czy sorc będzie używa czarów typu "strike" na dystans?
- tak
2. Czy knight będzie musiał reperować broń (lub jak kto woli czy broń będzie sie tępić)?
- nie
3. Czy moc czarów typu ue , sd została poprawiona o 50-70-100%?
- nie
4. Czy speary będą mogły posiadać moc żywiołów?
- nie
5. Czy arrowy będą posiadały taką moc?
- tak
6. W jaki sposób ładuje moją broń mocą danego żywiołu?
- sorc/druid 30+ może zamieniać gemy na enchanted gemy , dzięki którym będzie można zmieniać żywioł broni
7. Czy runy będą wielostrzałowe?
- tak
8. Czy będzie public test server?
- nie
9. Czy dany lvl mana/life potiona będzie wymagał określonego poziomu?
- tak
10. Czy nowe spelle , runy i własciwości będą dostępne dla facc?
- niektóre tak

To już wszystko co mialem na ten temat do powiedzenia. Myślę , że teraz trochę pomyślicie zanim zaczniecie kłapać oz0r3m. Ten update jest jednym z lepszym i myślę , że dobrze wpłynie na całą tibie.

Jest to kopia mojej wypowiedzi w innym topicu , ale wolałem zrobić własny aby dotarło to do każdego narzekającego , żeby sobie uświadomił , że gada głupoty !!!

W miarę możliwości będe dawał jakieś screeny.

@EDIT

Tutaj zamieszcze mały dodatek od jednego z naszych userów..

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez ebernardyn Pokaż post
Fluidy
23:22 Xodet: Do you want to buy a mana potion for 55 gold?
(Dla: każdego)
23:22 Xodet: Do you want to buy a strong mana potion for 125 gold?
(Dla: Paladin, Sorcerer, Druid 50+)
23:22 Xodet: Do you want to buy a great mana potion for 195 gold?
(Dla: Sorcerer, Druid 80+)
23:23 Xodet: Do you want to buy a health potion for 55 gold?
(Dla: każdego)
23:23 Xodet: Do you want to buy a strong health potion for 195 gold?
(Dla: Paladin, Knight 50+)
23:23 Xodet: Do you want to buy a great health potion for 435 gold?
(Dla: Knight 80+)

Czary
KNIGHT:
-Wound Cleansing (exana mort): Lvl:30 Mana:55 (czar leczący tylko dla knightów)

PALADIN:
- Divine Missile (exori san): Lvl:40 Mana:20 (jak exori con dla palków / świętośći)
- Divine Caldera (exevo mas san): Lvl:50 Mana:180 (jak exori mas dla knightów / świętość)

SORCERER:
- Thunderstorm (adori mas vis): Czar Runiczny, Lvl:28 Mana:430 (jak gfb / energia)
- Stalagmite (adori tera): Czar Runiczny, Lvl:24 Mana:350 (jak hmm / ziemia)
- Ice Strike (exori frigo): Lvl:15 Mana:20 (jak exori vis / lód)
- Terra Strike (exori terra): Lvl:15 Mana:20 (jak exori vis / ziemia)
- Rage of the Skies (exevo gran mas vis): Lvl:55 Mana:650 (zamiast ue, większy zasięg, słabszy / energia)

DRUID:
- Stone Shower (adori mas tera): Czar Runiczny, Lvl:28 Mana:430 (jak gfb / ziemia)
- Avalanche (adori mas frigo): Czar Runiczny, Lvl:30 Mana:530 (jak gfb / lód)
- Icicle (adori frigo): Czar Runiczny, Level:28 Mana:460 (jak hmm / lód)
- Ice Strike (exori frigo): Lvl:15 Mana:20 (jak exori vis / lód)
- Terra Strike (exori terra): Lvl:15 Mana:20 (jak exori vis / ziemia)
- Ice Wave (exevo frigo hur): Lvl:18 Mana:25 (jak fire wave / lód)
- Terra Wave (exevo tera hur): Lvl:38 Mana:210 (jak energy wave / ziemia)
- Eternal Winter (exevo gran mas frigo): Lvl:60 Mana:1200 (jak ue / lód)

Mana i Hitpoints
4. Restoring Mana and Hitpoints

* Formuła leczenia jest teraz taka sama jak nowa formuła ataków magicznych
- Uh'y bedą prawie bezużyteczne dla knightów, paladyni bedą się leczyć z mniejszą siłą
- Niektóre wartości czarów leczniczych zostaną przekalkulowane.

* 3 inne mikstury leczenia: health potion (dodaje +/-100 HP), strong health potion (dodaje +/-300 HP) i great health potion (dodaje +/- 600 HP).
- Bedą dostępne w sklepach magicznych.

* 3 różne mikstury many: mana potion (daje +/-100 Mana), strong mana potion (daje +/-200 Mana) i great mana potion (daje +/- 300 Mana).
- Bedą dostępne w sklepach magicznych.

Walka
- Czary są teraz przydzielone do kategori. Wszystkie czary których nie możesz użyć w PZ są uznawane jako agresywne.
- Wszystkie potiony i runy bedą mogły zostać uzyte na innym graczu.
-Potwory nadal bedą zadawały takie same obrażenia od poszczególnych ataków, lecz nie bedą mogły użyć ich w tej samej sekundzie (czyli nie będzie comba).

Bronie
-Magowie (Druidzi i Sorcowie) bedą mogli zamieniać kamienie w "zaczarowane" kamienie.
small ruby --> ognień przez sorcerer'a.
small amethyst --> energia przez sorcerer'a.
small emerald --> ziemia przez druid'a.
small sapphire --> lód przez druid'a.
- W każdym mieście będą znajdowały się portale w których będzie można zamienić poszczególne kamienie.
- Jedna zamiana kosztować będzie 300 many.
- Kamienie mogą zostać użyte na broniach aby nadać im moc poszczególnego żywiołu.
- Bronie po zamianie bedą posiadały taki sam atk i def lecz gdy użyje się np. broni "lodowej" na dragonie zada ona odpowiednio większe obrażenie.

Amunicja
- Nowe strzały odpowiadające każdemu żywiołowi.
- Bedą mogły zostać kupione w sklepie (nie da się ich zamienić jak broni).
Gratuluję! Takich użytkowników jak pan na górze nam potrzeba

Ostatnio edytowany przez Hi$zP@N - 20-11-2007 o 01:16.
Hi$zP@N jest offline  

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.