Zobacz pojedynczy post
stary 17-11-2007, 16:13   #509
Kojotes
Rangers lead the way
 
Kojotes's Avatar
 
Data dołączenia: 25 02 2005
Wiek: 36

Posty: 860
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Brigade
Świat: Astera
Poziom: 140
Skille: 99/73
Poziom mag.: 23
Domyślny

Troche testowania odporności potworów na PoH-u:

1. GSy- bardzo słaba odporność na ogień (ognista strzała):



2. Odporność GSów na energy gfb (thunderstorm rune):



Earth (strzały) w ogóle nie rusza GSów, smoki bardzo słabo (do jakichś 20 dmg). Za to quary podobno bardzo ładnie padają z tego.

3. Odporność smoka na lodowe strzały + avalanche rune:



4. Best z lodowej strzały:



5. Fire devil i icicle rune (coś jak lodowy hmm):



6. Porównanie resistów dragona i GSa na lód (avalanche rune-)



7. Porównanie resistów dragona i GSa na energię (thunderstorm rune-takie same obrażenia)


8. Nowa animacja ciosu "earth" tarantuli (chyba tak samo jak earth strike- exori terra, nowy "vis"):







Nowy zasięg broni paladyna (rysunek do pomocy):



Hunting speary, royal speary- zasięg 3 w pionie i poziomie
Enchanted speary, small stones, throwing knives, throwing stars, viper stars, assassin stars- zasięg 4 w pionie i poziomie
Każdy rodzaj strzał- zasięg 5 w pionie i 6 w poziomie
Zwykła kusza- zasięg 5 w pionie i poziomie
Arbalest- zasięg 5 w pionie i 6 w poziomie






Pare innych nowości:
1. Załadowane jakims żywiołem bronie tracą ładunki nawet przy puffach (ktore maja nowa animacje) i sparkach.
2. Trochę nowych czarów:
- runy thunderstorm, stone shower, avalanche- odpowiednio energy, earth i ice GFB, taki sam zasieg i podobne obrazenia (nie liczac resitow). Avalanche najmocniejsze z nich.
- runy stalagmite, icicle, fireball (to juz więcej nie jest runa obszarowa)- earth, ice i fire HMM-y- forma i działanie. Icicle bardzo mocne, mocniejsze niż avalanche, stalagmite dosyć słabe.
- exori terra i exori frigo- earth i ice "vis"
- drut- Poison storm -> Wrath of Nature (earth damage), i nówki: Ice wave (siła i zasięg jak fire wave sorca, tyle że ice damage), Terra Wave (siła i zasięg energy wave sorca, tyle że obrażenia earth), Eternal Winter (lodowe UE- btw. UE teraz nazywa się Hell's Core i jest ogniste)
3. Głupawe immuny- zwykłego szkieletu nie zabijesz z SD- bo to death type obrażeń, a nieumarli są na to w 100% odporni. Frost dragons całkowicie odporne na ogień!
4. Ceny nowych potionów:
- bp health potions 1.1k (odnawia 100 hp)
- bp strong health potions 3.9k (odnawia 300 hp)
- bp great health potions 8.7k (odnawia 600 hp)
- bp mana potions 1.1k (odnawia 100 many)
- bp strong mana potions 2.5k (odnawia 200 many)
- bp great mana potions 3.9k (odnawia 300 many)
5. Ogólnie o żywiołach- dla knighta nie testowałem, dla paladyna bezużyteczne (więcej robię enchanted spearami smokowi niż za pomocą lodowych strzał- nawet jak zacznę strzelać runami Icicle nadal obrażenia będą gorsze, za to koszty pójdą bardzo w górę), dla magów to będzie sens i podstawa gry po update.

Ostatnio edytowany przez Kojotes - 17-11-2007 o 16:16.
Kojotes jest offline