Temat: Sesja RPG
Zobacz pojedynczy post
stary 18-11-2007, 20:29   #1
EothirSollutos
Użytkownik Forum
 
EothirSollutos's Avatar
 
Data dołączenia: 31 10 2007

Posty: 24
Stan: Aktywny Gracz
Imię: Offsmash
Profesja: Paladin
Świat: Nerana
Poziom: 17
Skille: 51/37
Poziom mag.: 6
Szczęśliwy Sesja RPG

Bardziej niż RPG to właściwie interaktywna opowieść jak się ktoś mądry wyraził ^^


Chciałbym zaproponować nową grę mało skomplikowana ale mam nadzieje że się spodoba...

Cywilizacje:

Ludzie
Elfy
Orkowie
Gobliny

Ludzie:

Cywilizacja uważana za marną i wyniszczona ale właśnie wśród ludzi znajduje się większosc wybitnych uczonych
podstawowe współczynniki:

Siła:7
Zwinnośc:7
US(umiejętności strzeleckie):7
Szczęscie:9
Głód:5
Pragnienie:2
Magia:2

Elfy:
potężna cywilizacja lasów niewiele o niej wiadomo a więc nie bede o niej opowiadał:

Siła:5
Zwinność:8
US:5(+ 2 z łukiem)
Szczęście:7
Głód:10
Pragnienie:7
Magia:4

Orkowie:
plemie wielce wojownicze i silne.


Siła:9
Zwiność:4
US:4
Szczęście:8
Głód:6
Pragnienie:3
Magia:1

Gobliny:
(brak danych)

siła:6
Zwinośc:7
US:7
Szczęście:6
Głód:7
Pragnienie:1
Magia:3

Wytłumaczenie:

Siła: Pół zaokrąglone w dół jest zaliczane do obrażen a pół zaokraglane w góre jest mnożone przez 10 i jes to udźwig.

Zwinność: pół zaokrąglane w gore jest doliczane do obrony a pół zaorąglane w dół i to prędkośc podruży(1 pkt=1km na godz)

US:jak sama nazwa mówi umiejętności strzeleckie 2/3 zaokrąglając w dół do celności a reszta do obrażen z dstansu.

Szczęscie:10 pkt to 0,1% sznas na podwójne trafienie

Głód:ile dni moze wytrzymać bez jedzenia

Pragnienie:Ile dni wytrzyma bez wody

Magia:Uzdolnienia magiczne.
1 pkt magi to 5 pkt energi życoiwej uzywanej do czarów.
im wyzszy level magi tym szybciej się ja zyskuje.

Każda osoba może dodać sobie 8 pkt do tych które ma.

NARAZIE SZUKAM TYLKO 4 OSOB!!

Pisac kim chcecie byc i dodane umiejetnosci reszta ja sie zajme..

Ja bede jednoczesnie bajarzem i także graczem czyli gram z wami i opowiadam co sie wokół dzieje załóżmy

Ktos pisze że podchodzi gdzies tam to ja pisze co się dzieje jaka reakcja itp.

Uwaga!!Uwaga!!

Gdy coś mówimy to Zaczynamy od myślinika czyli "-" i piszemy tak jak ja teraz

Gdy piszemy co robimy piszemy to normalnie i w nawiasie.

A uwagi typu dokładniejsze informacje prosze

piszemy:Tak jak ja teraz

ZAS TO CO MYŚLI NASZ BOHATER PISZemy na szaro!

Obrażenia są też dośc proste np załózmy pisze (napinam cięciwe i strzelam) ja mam obrażenia 12 zaś stwór dajmy na to.. a jakis tam pancerza 10 pancerz jest odejmowany od ataku i zostaje 2 to 2 idzie na obrażenia ale rzeby było tu coś z opowieści to tak... stwór moe ukoczyc za skałe jak bedzie obok jakiejś albo po prostu mu sie pofarci np reka sie zatrzęsie podczas strzału i źle sie trafi (moment wyjątkowy niezależny od celności tylko od szczęśćia przeciwnika)

aaa i jeszcze rzeczy nie łatwo jest znaleźć a więc...
dodatkowe pkt do dodania prócz tych 8 dostaje się tylko po pokonaniu Bossa

to chyba tyle dzekuje...



Sory za błęsy ale klawiatura źle mi działa niedługo kupuje nową.


1.gracz

X-Zero jako:

Mernion

12 siły
7 zwinności
US 4
Szczęście 8
Głód 6
Pragnienie 5
Magia 1

Hełm : brak
Naszyjnik: naszyjnik z kłów wilka(+1 szczęścia)
zbroja:skórzana zbroja(waga=3)(5+4 obrony)
rękawice:brak
pierścien :brak
spodnie:skórzane spodnie(waga=2)(2 obrony)
buty:brak

Broń:Laska z gałęzi (waga=5) (atak:5 +6)
tarcza:kora z mocnego drzewa(waga=2)(3 obrony)
Broń uderzająca z odległości:brak

Udźwig = 60 -12=48
Podrużyjesz z prędkością 3km na godz(wiem że to sie zrobi mało realne)

Magie: masz 5 energi zyciowej odnawia się z prędkoscia 1 na 12 sekund gdy coś zjesz.
Czary:Gdy zajdziesz do najbliższego miasta możesz się nauczyć:

Lekkie światło: utevo lux(z tibi wiem )zużywa 3 energi życiowej




Proponuje rozpoczecie gry a inny dołącza w trakcie co ty na to Mernion?
__________________
Best Solo: orc berserker
Best team:dragon

Ostatnio edytowany przez EothirSollutos - 19-11-2007 o 19:35.
EothirSollutos jest offline   Odpowiedz z Cytatem

PAMIĘTAJ! Źródłem utrzymania forum są reklamy. Dziękujemy za uszanowanie ich obecności.