Mishival i Kulikos oddalają się w losowo wybranym kierunku... Po chwili spaceru znajdujecie dość obskurną gospodę, jednak wszystko wskazuje na to, że i tak trafiliście nieźle. Budynek jest dość niski, jednopiętrowy, a przez duże, szerokie wejście widzicie, że wewnątrz jest dość gwarno. Masa ludzi przewala się tam tak po stołach, jak i podłodze. Za kontuarem uwija się dwu ludzi, którzy wyraźnie nie nadążają z realizacją zamówień. Jednak znaleźliście gospodę bez pomocy przechodniów.
Karloss, przechadzasz się chwilę po mieście, poznajesz główny rozkład ulic oraz zapamiętujesz rozmieszczenie sklepów. Wiesz, gdzie znaleźć zarządcę Glotz, oraz potrafisz szybko odnaleźć wyjście z miasta, a po chwili spaceru odnajdujesz Mishivala i Kulikosa przed wejściem do jednej z karczm.
Grabieżca samotnie zostaje na placu, a strażnicy zaczynają przyglądać mu się coraz bardziej podejrzliwie.
|