Zobacz pojedynczy post
stary 20-11-2004, 01:18   #12
Ziboza
Użytkownik forum
 
Data dołączenia: 23 08 2004

Posty: 20
Imię: Zibo~
Profesja: Royal Paladin
Gildia: Arcane
Świat: Hiberna
Poziom: 105
Skille: 94/58
Poziom mag.: 20
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Monoskar
Jak dla mnie największy błąd to czas potrzebny na skillowanie u Knighta. To jest aż niedorzeczne, żeby przedstawiciele profesji walczącej "w zwarciu" musiaeli poświęcić tyle czasu na trening. Przecież Pallkom skill ataku rośnie 2x szybciej, nie wspominając już o pozomach magicznych u Druidów i Sorców.
To, że Pallek biega z bronią dystansową to już inna bajka (czyt. absurd).
A Knightom, mimo wszystko, dałbym (gdybym mógł) możliwość robienia przynajmniej jednego rodzaju run, np Fire/Poison/Energy Fieldów, LMM albo tym podobnego czegoś.

huh, to se pograj palkiem, przy skillu 85 to max hit jest jakies 150-155
przy knighcie przy skillu 75 i dwurecznej broni siadaja hity za 200+

juz nic nie mowie ze w annihilatorze mozna dostac za***ista jednoreczna bron dla knighta

jezeli wprowadza SkillBary, to beda one najwiekszym bugiem ;-)
Ziboza jest offline   Odpowiedz z Cytatem