22-11-2007, 19:51
|
#3
|
Born to Ban
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
|
Odpowiedź na najczęściej zadawane pytania II i kilka ciekawych wypowiedzi
Ciekawe cytaty:
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Dark Alphadron
No to wreszcie druid stanie się alternatywą dla maga, zamiast tylko UHmakerem. Do tej pory druidzi mieli bardziej przesranie niż knight po update, bo z Poison Stormu sobie mogli najwyżej poszpanować, bo 90% potworów jest na truciznę odporne. A teraz lód i ziemia - no i dobrze. Ciekawe będą walki magów i druidów, skoro jedni i drudzy stali się sobie nawzajem przeciwni.
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Johnnek
A mi tam update się podoba. Fajnie z strony CripSoft że wprowadza innowacje do tibi. Gra powinna stać się bardziej dynamiczna i zarazem ciekawsza. Jeżeli patrząc obiektywnie na wszystkie postacie to wyrównanie postaci w końcu odniesie jakiś skutek. Poprzednio palladyn był po prostu zbyt silny używając spearów a w dodatku bardzo szybko skiluje, knight mniej wiecej na tym samym poziomie co paladyn ma problemy z przebiciem jego defensywy więc coś tu jest nie tak, teraz gdy znowu powróci się do kusz sytuacja powinna się unormować. Natomiast co do druida hmm same plusy może z wyjątkiem zarobku na UHach, podoba mi się także pomysł z zwiększonym zasięgiem visów, dlatego że szczególnie niskie lvl mają szanse expić np na DSach. Co do magów jak dla mnie nie wiele się zmieniło (bardzo popieram to że sorc nie wali już z obrażeń fizycznych z UE). Nie moge się doczekać update
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez BaxCrow
Ja osobiście gram rycerzem i update mi się bardzo podoba, ponieważ nareszcie będę musiał trochę bardziej uważać na mobach, a nie tylko stać i naciskać atak, a w tym czasie iść po kawke...
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Lowca
Tak jak było pisane w pierwszym "Featured Article", udało się "zmusić" rycerzy, do tego by w końcu wracali do depozytu po pewnym okresie czasu, a nie siedzieli po pół Dnia. Co prawda, teraz nadal tak będą mogli, ale zapewne Powergaming na frostach zmusi ich później do powrotu na jakieś słabsze potworki i posiedzenia tam troche, by odrobić zapewne jakąś stratę, no chyba, że niesamowite szczęście będzie miał.
Co do Druida. TAK! W końcu wygląda jak miał wyglądać od zawsze. Bije mocno, ale czyż w wielu książkach, grach(?) druid nie był także potężną profesją magiczną panującą nad naturą, a przy okazji leczącą z ran przyjaciół używając przym tym także sił natury, czy to ciągnął ją z run czy ze zwykłych spontanicznych czarów, zawsze były silniejsze niż reszty.
Palladyn? Po raz pierwszy mogę powiedzieć tak na tą profesję, w końcu wykształciła się u niego kończyna(?), która pozwala go tak nazwać. Aczkolwiek uważam że to i tak zamało.. Bo Palladyn w Tibii, Palladynowi nierówny.. Czas pokaże co z tym zrobią.
|
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez draco69
1. Palek nareszcie bedzie czesciej uzywał strzał i boltów niz spearów. Bo co to za paladyn ktory zasuwa z tarcza i sperami ?? Prawdziwy paladyn powinien miec łuk/kusze i amunicje
2. Druid dostanie to na co czekał bardzo długo - pozadne leczenie i mozliwosc ataku
3. Mag tak jak kiedys bedzie przedewszystkim atakował
4. O knighcie sie nie wypowiem bo tu jakiejsc specjalnej wg. mnie zmiany nie ma - zabieraja nam UH i w sumie jest ok. Na moim lvl i tak lepiej wyjde na GHP niz na UH
|
Pytania: -Tu już nie piszę kto pytał
"zniszczenie ekonomii druida - brak zbytku na UHy"
Coś za coś, prawda? Lepiej się expi, gorzej zarabia. Gorzej zarabia->wolniej się expi.
"Czary dla paladyna"
Najprawdopodobniej tylko PACC, chodź kto wie? Exori san raczej tylko dla PACC. Nie zapominajmy, że My Paladyni będziemy mogli używać wszystkich run dostępnych w grze.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Ostatnio edytowany przez Dwimenor - 22-11-2007 o 20:14.
|
|
|