Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Smieszek266
[...] knight będzie się leczył dalej tak samo lecz będzie musiał to robić 2 razy częściej lub nie będzie czekał na red hp żeby się uleczyć na full tylko będzie się leczył na yellow hp aby się uleczyć na full. Pozostawiam wam to do rozmyślenia i wypowiedzenia się.
|
Bardzo trafna uwaga

knight majac tak duza ilosc hp mogl sobie pozwolic na poczekanie az bedzie mial malo hp tak alby nie tracic podczas uhania sie - teraz troche sie to zmieni, ale w sumie ek dostaje nowy czar, który leczy sporo więcej od exury, tak wiec hunt na dragach bedzie wygladal podobnie - na mana potionach

. Ale co do cen life potionow sa one zbyt wysokie, zeby nie powiedzieć absurdalne bo ponad dwukrotna cena to jednak przesada - bo przecież i tak hlvl'owy knight bedzie sie mniej leczyl, bedzie musial wziasc wiecej lf...itd, Chodzi o to, że cena tych fluidow nie powinna byc duzo wieksza, bo za wiekszy koszt mniej sie ulecza (mysle ze cena za bp w granicach 4k-4,5k powinna byc satysfakcujaca wszystkich)
Co do palka nie został szczególnie wzmocniony, ale tez na pewno nie jest słabszy - pozostał silny taki jaki byl, tylko ze z nowymi bajerami
Jesli chodzi o druida to słuszna dezycja bylo wzmocnienie jego ofensywy, chociaż podział używanych przez postacie magiczne żywiołów jest dość dziwny, bo więcej potworów jest nieodpornych na lód, a duzo na ogien (co sprawia ze druid jest z pozoru silniejszy ofensywnie), energia dziala na wiekszosc ale ze srednim skutkiem, podobnie jak ziemia(?). W sumie wszystko co do żywiołów się okaże po updacie, bo nie wiadomo jeszcze do końca jakie potwory na co będą odporne a na co wrażliwe ;p przykładowo obecnie bardzo dużo potworów jest odpornych na ogień (np gs) i gdyby nie zmieniono systemu "wrażliwości" potworów na dany żywioł byłoby sorcom niewątpliwie ciężej.
Kiedyś trzeba skonczyć wypracowanie
Pozdrawiam