Zobacz pojedynczy post
stary 28-11-2007, 19:33   #68
Miracle
Użytkownik Forum
 
Miracle's Avatar
 
Data dołączenia: 08 07 2005
Lokacja: Krosno
Wiek: 36

Posty: 52
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Elite Knight
Gildia: Sacrum
Świat: Aldora
Poziom: 92
Skille: 84/81
Poziom mag.: 6
Domyślny

Dorzucę i swoje 3 grosze. Ogólnie to nowe potwory zapowiadają się tragicznie, a ich tworzenie mija się z celem. Hatchlingi bezczelnie skserowane z Lineage'a 2. Jak już powielają coś z konkurencyjnej gry to pomyśleliby o tym, że kluczem to zabicia monotonii expienia w pojedynkę jest stworzenie potworów, które warto będzie zabijać w grupie i bynajmniej nie chodzi mi tu o duet bloker, shooter lecz o większą grupę, w której każda profesja spełnia określoną rolę poprzez swoje zróżnicowane umiejętności, tak jak jest właśnie w L2. Złotym środkiem jest stworzenie potworów adresowanych dla graczy powyżej 100 lvlu, gdyż aktualnie lvl ten jest w zasięgu każdego, a ostatni update przyczynił się do tego ze takowych postaci "wyrosło" jak grzybów po deszczu. Potwory te powinny odznaczać się siłą większą, niż u klasycznego demona, mieć regularny spawn i być opłacalne w biciu przez kilka osób. W tej chwili po 100 lvlu gra przestaje mieć sens, gdyż jest to monotonne bicie frostow, dli, czy hydr.
__________________
It has been said that something as
small as the flutter of a butterfly's
wing can ultimately cause a typhoon
halfway around the world

Chaos Theory

Ostatnio edytowany przez Miracle - 28-11-2007 o 19:34.
Miracle jest offline