Zobacz pojedynczy post
stary 28-11-2007, 20:08   #71
Leik~
Użytkownik Forum
 
Leik~'s Avatar
 
Data dołączenia: 14 06 2006
Wiek: 35

Posty: 293
Profesja: Elite Knight
Świat: Astera
Poziom: 170
Poziom mag.: 9
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez Miracle Pokaż post
Dorzucę i swoje 3 grosze. Ogólnie to nowe potwory zapowiadają się tragicznie, a ich tworzenie mija się z celem. Hatchlingi bezczelnie skserowane z Lineage'a 2. Jak już powielają coś z konkurencyjnej gry to pomyśleliby o tym, że kluczem to zabicia monotonii expienia w pojedynkę jest stworzenie potworów, które warto będzie zabijać w grupie i bynajmniej nie chodzi mi tu o duet bloker, shooter lecz o większą grupę, w której każda profesja spełnia określoną rolę poprzez swoje zróżnicowane umiejętności, tak jak jest właśnie w L2. Złotym środkiem jest stworzenie potworów adresowanych dla graczy powyżej 100 lvlu, gdyż aktualnie lvl ten jest w zasięgu każdego, a ostatni update przyczynił się do tego ze takowych postaci "wyrosło" jak grzybów po deszczu. Potwory te powinny odznaczać się siłą większą, niż u klasycznego demona, mieć regularny spawn i być opłacalne w biciu przez kilka osób. W tej chwili po 100 lvlu gra przestaje mieć sens, gdyż jest to monotonne bicie frostow, dli, czy hydr.

Zgadzam sie w pelni, ale Tibia to nie L2 i tak zostanie na baardzo dlugo.

Koty, wiewiorki, hatchlingi - beznadzieja...
__________________
"Every number is infinite; there is no difference.
Help me, o warrior lord of Thebes, in my unveiling before the Children of men!
Be thou Hadit, my secret centre, my heart and my tongue!"
Leik~ jest offline