Zobacz pojedynczy post
stary 01-12-2007, 12:30   #4
Dwimenor
Born to Ban
 
Dwimenor's Avatar
 
Data dołączenia: 04 06 2004
Lokacja: inny wymiar
Wiek: 38
Wpisy bloga: 7

Posty: 2,783
Stan: Aktywny Gracz
Profesja: Royal Paladin
Świat: Harmonia
Poziom: 88
Skille: 87/62
Poziom mag.: 18
Dwimenor ma numer GG 7472583
Domyślny Zmiany po update II - prywatny test server

Witaj, mamy dzisiaj do zaprezentowania nową porcję danych dotyczącą zmian w nadchodzącym updacie. Wszystko pochodzi z prywatnego test servera, a więc część rzeczy może się zmienić.

Przed przeczytaniem poniższego tekstu warto przeczytać te dwa postyJeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś może być ciężko zrozumieć wszystko to co napisałem tutaj.
Pamiętaj też, że niektóre z tamtych danych się zdezaktualizowały, szczególnie dane liczbowe, ale i tak może być to pomocne.

Zmiany na mapie:
  1. Tiquanda: 5 małych jaskiń plus jeden spory nowy teren.
  2. Thais: poszerzona jaskinia trolli i rotwormów, większa różnorodność potworów.
  3. Thais: jaskinia orków na północ od Thais, zmiany jak wyżej.
  4. Mt. Sternum - nowe elementy dekoracyjne, zmodyfikowane i poszerzone tunele
  5. Obszar na północ od Mt. Sternum - nowe lochy, przejścia, wystrój
  6. Droga do Mintwalin z Ancient Temple - zmodyfikowane tunele i dekoracje
  7. Pustynia na wyspie Darama - obozy nomadów
  8. Jaskinie rotwormów na Daramie - nieco zmodyfikowana stróktura tuneli, więcej wejść i przejść. Więcej Carrion worm.
  9. ...i inne

Nowe potwory

W nawiasie podano ilość ptk doświadczenia otrzymywaną za ich zabicie. Jeżeli ktoś się spodziewał czegoś w rodzaju Pits of Inferno, to może sobie darować tą część.
- dark magician (185)
- dark apprentice (100)
- poacher (70)
- dragon hatchling (185) (hp: 250)
- dragon lord hatchling (645)
- cat (0)
- cyclops smith (255)
- mechanical fighter (255)
- cyclops drone (200)
- troll champion (30)

Nowe questy
  1. What a foolish Quest - Thais, możliwość dołączenie do Fools guild.
  2. Secret Service - można dołączać do jednej z trzech tajnych agencji: w Thais, Venore lub Carlin
  3. The Travelling Trader: NPC podróżujące między miastami. Skupuje różne przedmioty, ale by można było z nim handlować trzeba wykonać quest. Uwaga: quest można rozpocząć jedynie w poniedziałek
  4. Nomads Land: W krainie nomadów można podobno znaleźć coś ciekawego.
  5. Against the Spider Cult: Daniel Steelsoul na Edron zleci dearachnaizację pobliskich jaskiń.
  6. Into the Bone Pit: Gildia czarodziejów z Thais potrzebuje pomocy
  7. The Exterminator: Kanały pod Carlin zostały opanowane przez szlam(slime).
  8. The Ultimate Booze: Ten niezwykły drink może okazać się świetnym interesem. Dla właściciela tawerny oczywiście
  9. Appease the Mighty: Kazzordoon poszukuje potężnych sprzymierzeńców.
  10. To Blind the Enemy: Elfy z Ab'dendriel mają już dojść bycia szpiegowanym
  11. To Outfox a Fox: Budrik z Kazordoon chciałby upolować lisa
  12. Rest in Hallowed Ground: Ksiądz z Edron poszukuje ludzi do walki z inwazją nieumarłych.
  13. Steal from Thieves: Ahmed został okradziony!
  14. Tower Defence: Bunny Bonecrusher potrzebuje pomocy.

Balansacja profesji:

Zmiany w porównaniu z poprzednim test serverem, oraz zmiany nie uwzględnione w poprzednim tekście:
  1. Czar Whirlwind Throw (exori hur) został lekko wzmocniony.
  2. Czar Fiernce Berserker (exori gran) został osłabiony, lub część silnych potworów ma dodatkowa ochrone przed obrażeniami fizycznymi. Wykonanie areny Svargrond na poziomie trudności Warlord na poziomie 100 jest bardzo trudne.
  3. Zmiany w ładunkach run:
    UH x1
    HMM x10
    EXPLOSION x6
    SD x3
  4. Siła GHP została nieco wzmocniona (leczenie poniżej 600 bardzo rzadko)
  5. Nowe ceny mikstur i run:
    UH 175gp
    HMM 120gp
    EXPLOSION 190gp
    SD 325gp

    great health potion 250gp, 5k/bp
    strong health potion 110gp, 2,2k/bp
    health potion 50gp, 1k/bp
    great mana potion 120gp, 2.4k/bp
    strong mana potion 80gp, 1.6k/bp
    mana potion 50gp, 1k/bp
  6. Masa mikstur: (uwzględnia masę plecaka)
    Mana/health potion: 1.8 oz (54 oz/bp)
    Strong mana/health potion 2oz (58 oz/bp)
    Great mana/health potion 2.2oz (62 oz/bp)

System dzielenia doświadczenia

Całkowita nowość: lider drużyny może ustalić jak będzie dzielone doświadczenie za pokonane potwory.
Aby system mógł być włączony, muszą zostać spełnione następujące warunki:
  1. Poziom najsłabszego gracza nie może być niższy niż 2/3 poziomu najsilniejszego. Gracze z 40 i 60 poziomem mogą dzielić doświadczenie, ale 39 i 60 już nie.
  2. Gracze muszą być w odpowiednim zasięgu: maksimum 30 metrów(kratek jak kto woli). Jest to też zasięg w którym słychać krzyczących graczy. Odległość jest liczona od lidera.
  3. Gracze byli aktywni w drużynie (zaatakowali agresywnego potwora lub uleczyli członka drużyny) w przeciągu ostatnich 2 minut
Lider może ustawić włączyć system dzielenie doświadczenia, ustawiając go na jeden z trzech trybów:
  • wyłączony (off) - doświadczenie za zabite potwory jest dzielone tak jak zawsze: na zasadzie "kto więcej zadał obrażeń potworowi"
  • włączony i aktywny (on and active) - Jeżeli wszystkie warunki zostały spełnione, doświadczenie za zabitego potwora jest dzielone równo na wszystkich członków drużyny. Druid może leczyć, rycerz blokować, mag z paladynem atakować: każdy dostanie 1/4 całkowitego doświadczenia jednocześnie spełniając swoją rolę. Przy podziale system zaokrągla wynik w górę.
  • włączony ale nie aktywny(on, but inactive):
    Jeden z podstawowych warunków(poziom, odległość, czas dołączenia) nie został spełniony. Doświadczenie jest dzielone wg starego przelicznika, póki wszystkie warunki nie będą spełnione.
Inne rzeczy związane z tym systemem.
Gracz, który ma za mało wytrzymałości (stamina) będzie dostawał odpowiednio mniej ptk doświadczenia z puli jaka by mu przypadła.
Punkty duszy (soul points) mogą być regenerowane jeżeli gracz w wyniku podziału doświadczenia dostał równo lub więcej punktów niż wynosi jego poziom. Działa to na tej samej zasadzie co w chwili obecnej.
Summony: doświadczenie dla przywołańców jest przyznawane przed podziałem nagrody na członków drużyny.
Przykład: Paladyn i druid walczą z smokiem. Druid przyzwał 2 demoniczne szkielety, które atakują smoka, a on sam zajmuje się ich leczeniem i nie atakuje potwora.
1. System dzielenie doświadczenia nie jest włączony:
Paladyn dostał 350ptk doświadczenia, drugie 350 jest dzielone na "drużynę druida" - 175 dostaje druid, a szkielety po 87 (obecny system zaokrągla w dół)
2. System dzielenie doświadczenia jest włączony:
szkielety zadały połowę obrażeń smokowi, zgodnie z poprzednim dostają po 87 ptk doświadczenia(razem 175). Pozostałe 525 jest dzielone po połowie dla paladyna i druida. Każdy dostaje po 263 ptk doświadczenia (system zaokrągla w górę).
Druid nie może być bierny, musi atakować smoka(atak summonami się nie liczy) bądź leczyć paladyna.

Ogólnie, system pozwala tworzyć drużyny z graczami spełniającymi specjalistyczne funkcje. Szczególnie zadowoleni będą rycerze robiący za blokerów - po osłabieniu możliwości samouleczenia dostają możliwość zdobywania doświadczenia w drużynie przy jednoczesnym koncentrowaniu się jedynie na blokowaniu. Nie ma już konieczności intensywnego atakowania potwora.
__________________
Poniższe zdanie jest fałszywe
Powyższe zdanie jest prawdziwe.
Dwimenor jest offline