Nooooooo w końcu porządny update

Teraz chyba naprawdę nie będzie na co narzekać w końcu druid będzie naprawdę skuteczny a nie 95% uh makerzy... pall w końcu upodobni się do swych imienników z innych rpgów

knight znowu uzależni się w pewien sposób od postaci magicznych (od wprowadzenia run w sklepach trochę się oswobodzili

). Profesje zaczną się w końcu różnić. Tego było potrzeba tibi gruntownej zmiany profesji i chyba się udało(a raczej uda). Co do reszty zmian to czego tu więcej chcieć. Teraz miejscówki będą bardzie oblegane przez pewne profesje np dragi: sorc z magią ognia już nie wiele zdziała, magia energii będzie zadawała średnie obrażenia a drut będzie zadawał max z magi lodu. Jedyne co mnie martwi to fakt że może to spowodować pewien ... mętlik bo będą potwory odporne na żywioły i jak sorc/drut ma ich zranić

jedynie magia śmierci?? czy jak to ma być. Jeśli biora się za coś takiego powinni sie również wziąć za odporności potworów które czasami wręcz uniemożliwią postaciom magicznym zwycięstwo.