Zobacz pojedynczy post
stary 03-12-2007, 22:19   #6676
Er'Dragon
Guest
 

Posty: n/a
Domyślny Knighcik

Skille są podstawą przeżycia u knighta. Rycerz posiadający (że się tak wyrażę) "wiejskie" umiejętności (skills) nigdy nie będzie dobrym brokerem (nikim dobrym właściwie nie będzie), PK czy nawet nigdy nie będzie tak wydajnie zdobywał doświadczenia, jak knight z podręcznikowymi skillami. Osobiście zawsze byłem z tyłu z tymi sillami - i tego żałuję. Najgorsze w zdobywaniu skilli jest to, iż po przekroczeniu granicy 60/60 trening jest bardzo, ale to bardzo monotonny. W czasie gdy my setki godzin skillujemy (tak, tak długo trzeba, by być dobrym), sorkowie ze swoimi wandami wbijają kolejne lvl, przez co zawsze mają go trochę większego. Teraz przejdźmy do konkretów.

Do skillowania potrzebne jest nam:
-najsłabsza z rodzaju broni(club/knife/sickle)
- trzy potwory
-dużo fooda
-dużo szczerych chęci
- równie dużo czasu

Cała filozofia polega na tym, by uderzać potwora, gdy w tym samym czasie dwa inne atakują nas. Przykładowo atakuje nas dwa trole, a my jednego z nich najsłabszą bronią na full defence (tarcza). Dlaczego tak? Ponieważ zależy nam na tym, aby potwór na którym trenujemy nie zginął za szybko. By nie było za łatwo (?) nam zdobywać skille, co pół minuty musi być uderzenie do krwi (trzeba upuścić potworkowi trochę juchy). Inaczej licznik umiejętności zatrzyma się aż do uderzenia. Dlatego dużo znaczenie ma, byśmy trafiali regularnie potwora. Więc jeśli zauważymy brak blood hitów (uderzeń do krwi) trzeba zmienić styl ataku na balance. Na full defie zaczniemy regularnie uderzać od skili ~30. Pamiętajmy aby nas atakowały tylko dwa potwory. Trzeci będzie bił w pancerz, co nic nie daje, a może spowodować utratę hp.

8 level- 30/30 -(trole)
10 level- 40/40-(dwarfy)
15 level- 50/50-(dwarfy, minosy)
20 level- 60/60-(dwarfy, minosy)
25 level- 65/65-(dwarfy, minosy, slimy)
30 level- 70/70-(slimy)
40 level- 75/75-(slimy)
50 level- 80/80-(sumony monki, non pvp slimy, cyce)
65 level- 85/85-(sumony monki, non pvp slimy, cyce)
90 level- 90/90-(sumony monki, non pvp slimy, cyce)
140+ lev- 95+/95+-(monki, cyce, geo, )

2.MLVL

MLVL czyli magic level jest bardzo ważny, mimo iż rycerzowi magia nie jest tak przydatna, jak w przypadku innych profesji. Już od 8 lvl używajmy utevo lux(czar na światło), nawet jak nie będzie nam potrzebne. Podstawą u knighta jest nabicie 4 mlvl, co dla początkujących graczy jest trudne i czasochłonne. Jeśli knight go nie zdobędzie, nie ma co wychodzić w niebezpieczne miejsca. Powodem tego jest to, że od 4 mlvl można dopiero używać najlepszych run leczących, potocznie nazywanych UHami (Ultimate Healing runes). Leczenie UHami jest niezbędne, ponieważ jedynym czarem leczącym knighta jest exura, która przywraca zaledwie kilkanaście hp. Dla porównania jedna runa UH uleczy nam 60-80% hp. Problemem jest to, iż wszystkie Uhy są wydatkiem bardzo kosztownym (plecak run kosztuje w sklepie 3500 gp, u graczy 3000 gp). Knightci którzy nie nabili 4 mlvl mogą się jeszcze leczyć IHami, które są niedużo lepsze od exury... Lecz zawsze i to może coś pomóc w krytycznych sytuacjach. Nabicie 6 mlvl (gdy już mamy czwarty) to kolejny magiczny cel naszego wojnownika. Od tego mlvl rycek będzie mógł używać run bojowych explozion, które są drugą po mieczu/toporze bronią knighta. Gwałtownie przyspieszają szybkość expienia na wyższych poziomach, ale są droższe od UHów. Dlatego tak ważne jest ciągłe spalanie many podczas skillowania.

10lev- 1mlev
15lev- 3mlev
20lev- 4mlev
35lev- 5mlev
50lev- 6mlev
80lev- 7mlev
150lev- 8+mlev

3.Exp Exp Exp, czyli zaczynamy wbijać level

W tym rozdziale można byłoby się rozpisywać, ponieważ sposobów expienia jest mniej więcej tyle, ile graczy. Każdy ma swój sposób na zdobywanie punktów doświadczenia. To tylko od Ciebie zależy, czy chcesz aby twoje expienie było wydajne, przynosiło zysk, czy może… jedno i drugie. Poza tym twoje zdobywanie doświadczenia zależy od skillów, więc jeśli do tego momentu na nie uważałeś, to powinieneś sobie poradzić. Nie mogę jednak powiedzieć: na tym lvl idź tam, na tym lvl idź w to miejsce - to by nie miało sensu. Przytoczę tu tylko kilka potworów, które są najkorzystniejsze na odpowiednim lvl. Opis potworów znajdziecie w dziale Księgozbiór.

10lvl - roty, trole, swamp trole, frost trole,

15lvl - minosy(zwykłe), roty, dwarfy, trole wszelkiej maści

20lvl - minosy(wszystkie oprócz maga), roty, dwarfy, ghoule, trole wszelkiej maści, bandity, wild warriory, smuglery, elfy(zwykłe), larvy,dwarfy soldiery, beholdery

25lvl - larvy, minosy (wszystkie oprócz maga), roty, dawrfy (zwykłe i soldy), amazonki, bandity, wild warriory, smuglery, larvy, beholdery, ghoule, tarantule

30lvl - dwarfy(wszystkie oprócz geo), minosy(wszystkie), slimy, tarantule, cyce, ghoule, bandity, wild warriory,beholdery, larvy, żółwie

35lvl - dwarfy(wszystkie oprócz geo), dworce, minosy(wszystkie), slimy, tomby i wszystko co tam jest(do tp),orki(do leadera włącznie), tarantule, cyce, ghoule, bandity, wild warriory, scaraby, beholdery, larvy, żółwie

40lvl - dwarfy (wszystkie ), minosy (wszystkie), slimy, tarantule,tomby i wszystko co tam jest(do tp), cyce, ghoule, bandity, scaraby, orki(do leadera włącznie), wild warriory ,beholdery, dwore, larvy, żółwie

45lvl – dwarfy (wszystkie ), minosy (wszystkie), slimy, kulty, tarantule, tomby i wszystko co tam jest (do tp), orki (do leadera włącznie), cyce, ghoule,piraci, bandity,scaraby, wild warriory,beholdery,dwore, larvy, żółwie

50lvl – dwarfy (wszystkie ),orki (wszystkie) minosy (wszystkie), slimy, tarantule,kulty,tomby i wszystko co tam jest, cyce, ghoule, bandity,scaraby,piraci, wild warriory,beholdery,dwore, larvy, zółwie,dragi

60lvl - dwarfy (wszystkie ),orki (wszystkie) minosy (wszystkie), slimy, tarantule,kulty,tomby i wszystko co tam jest,elfy (wszystkie) cyce, ghoule, bandity,demon skeletony, scaraby,piraci, wild warriory,beholdery,dwore, larvy, zółwie,dragi

70lvl –dwarfy (wszystkie ),orki (wszystkie) minosy (wszystkie), slimy, tarantule,kulty,elfy (wszystkie),tomby i wszystko co tam jest(za tp), cyce,beholdery,dwore, larvy, zółwie,dragi, ghoule, bandity,scaraby,piraci, wild warriory,

80lvl - dragi, dragon lordy, scaraby i ancient scaraby, dwarfy (wszystkie), orki (wszystkie), elfy (wszystkie), minosy (wszystkie), cyce

90lvl - dragi, dragon lordy, scaraby i ancient scaraby, dwarfy (wszystkie), orki (wszystkie), elfy (wszystkie), minosy (wszystkie), cyce

100lvl - dragi, dragon lordy, warlocki, scaraby i ancient scaraby, dwarfy (wszystkie), orki( wszystkie), wampiry, elfy (wszystkie), minosy (wszystkie), cyce

100lvl+ - a co ja was będę dalej uczył

Wbrew pozorom bardzo korzystne dla knighta są minotaury. Loot zostawiają słaby, ale bardzo często można go w nich znaleźć, a nawet chain armor piechotą nie chadza. Dlatego opłacalne jest zbieranie wszystkiego "dziadostwa" w lootbag i sprzedanie potem z zyskiem. Oczywiście wraz ze zdobyciem lepszych skillów można się przerzucić na potwory, które dają dużo lepszy loot (np guardy).
  Odpowiedz z Cytatem