Ciekawsza gra.
Czy nie uważacie, że gra byłaby o wiele ciekawsza gdyby przedmioty (broń, zbroja, hełm itd.) miały jakieś dodatkowe parametry np:
1) redukcja obrażeń od ognia, trucizny, energii itd.
2) zwiększenie danej umiejętności (fist/club/sword/axe fighting)
3) zwiększenie magic levelu lub fishingu
4) zmniejszenie wagi danego przedmiotu
5)zwiększenie parametrów broni, zbroji (tego raczej sam bym nawet nie brał pod uwagę).
Nie mówię tu o jakichś wielkich bonusach (zresztą to zależało by od CipSoftu), ale o małych np: +2 sword fighting, +1 magic level, Knight Armor ważyłby 100oz. zamiast 120oz. lub Bright Sword miał by o 2 pkt ataku więcej.
Co by to dało?
Załóżmy, że idziemy solo na Dragon Lordy i wyciągamy z nich dwa Dragon Scale Maile. Jeden daje nam 20% redukcji obrażeń od ognia, a drugi waży 10oz. mniej. Po krótkim zastanowieniu tego drugiego puszczamy w obieg po rynku i mam pieniądze. Na drugim polowaniu znajdujemy już tylko jedego Dragon Scale Maila który ma redukcję 15% obrażeń od trucizny. Suma sumarum w depozycie lub domku leżą dwie zbroje. Jedną zakładamy gdy idziemy na Dragon Lordy, a drugą na Giant Spidery.
Niestety takie rozwiązanie mogłoby w drastyczny sposób zmniejszyć dostawy wszelkiego trudno dostępnego sprzętu, a w wyniku tego zwiększyć ceny (co by było na rękę niektórym gildiom, gdyż próbują utrzymać ceny na jakimś tam pułapie).
Co o tym sądzicie?
PS. Nie używam skrótów jak nie muszę.
@re down
Opisywałem tu sytuację czysto teoretyczną (tyczy się to też innych przedmiotów) bez podawania przedziału czasu w jakim się to działo. Trzeba by ciut zwiększyć częstotliwość wypadania przedmiotów przy takim systemie.
__________________
Wolność to nie tylko słowo, to styl życia.
Ostatnio edytowany przez Bal Ur - 21-11-2004 o 22:47.
Powód: Odpowiedź.
|