Cytuj:
Powiedzcie co da im 14hp w przód czy w tył, jeżeli tracą od hitów 2x więcej niż knight
|
1. Dlaczego więc MPA, najlepsza zbroja w grze, blokuje tyle dmg, że rotworm może bez problemu się przez nią przebić?
Mogliby zwiększyć/dodać coś z arm'em z prawdziwego zdarzenia, bo co to za różnica 14hp (~14 arma więcej).
2. Znane są narazie spodnie i arm, co daje 14% resa (1/7 mniejszy dmg). Przy ataku demona jest to już sporo więcej.
3. Knight jest profesją defensywną, więc byłoby dziwne gdyby dostawał większy dmg.
Cytuj:
(uświadomie was, że mag z właczonym defem i tak dostaje 2x większe hity niż knight z full atakiem).
|
1. Przed update było dokładnie odwrotnie.
2. Mag nie jest profesją kontaktową (i dobrze, że zwiększają zasięg visów oraz wprowadzają do użytku runy).
Cytuj:
jeśli wam nie podobają sie pontiony, możecie zawsze się exurkować (na dlach exurki mi wystarczają...).
|
Co nie znaczy, że nadal będą starczały. Exura zostanie skopana o 1/3
Cytuj:
Powinno się tutaj poruszyć także kwestię freezów, kicków itd. Hmmm jakie ma szanse mag a kina na przeżycie ów błedów gry? Grałem wszystkimi postaciami i wyszło mi że mag bez utamy pada w 5-10s, knight conajmniej po 1minucie (chociaż i tak zanim padnie zdąży ubić potworka)
|
Np. jak dostanie kicka na smoku. Smok odchodzi a potem wraca, a to że ma 3x tyle hp chyba analogicznie sprawia, że pada w 3x dłuższym czasie, czyli 15-30s (jeżeli nie brać pod uwagę tego, że czując się pewniej woli bardziej odbijające się na hp hunty). Chyba że mowa o szczególnych przypadkach, np. fire elemental, bo jeżeli np. zerk, to mag też go rozwali z różdżki przez ten czas.
Ps. Ktoś kiedyś (update taniej many) wpadł na to, by casterem walić z visów w zwarciu zamiast z run i od tamtej pory pojawiły się problemy z siłą casterów i balansacją.