Gremlin: Dawniej na ture walnąłem raz w uha i spokój. Teraz muszę walnąc 2 razy w uha i 2 razy w spontana leczącego (dodając jeszcze atak exura gran to muszę walnąc 5 bindów w 2 sec - jeżeli połączenie laguje to zajebiste ułatwienie).
Leczenie dla knightów podrożało i to akurat uważam za dobry krok. Ale system leczenia został skopany. Sorc zyskując mlv,lv leczy się taniej i expi bardziej ekonomicznie, knight nie. Najbardziej śmieszą mi teksty, że knightowi pogorszyli leczenie, ponieważ sorcowi w poprzednim update pogorszyli atak. Ale zauważcie - knight z każdym skillem, lv uderza mocniej. Sorc z każdym mlv, lv również uderza mocniej. Atak jest sprawiedliwie ustawiony. A teraz kwestia leczenie? Sorc z każdym mlv, lv leczy się lepiej - knight nie (i to już sprawiedliwe nie jest). Ten podział na leczenie co jakiś lv jest chybiony.
Wprowadzenie runicznego ataku i leczenia w tym samym czasie jest sprawiedliwe. Ale leczenie co 1 sec już nie. Jeżeli knight walczy z jednym potworek pk to system 2xleczenie na ture się sprawdza, ale jeżeli z kilkoma to już to nie jest sprawiedliwe i jak ktoś jest inteligentny to wie o co chodzi (jeszcze dojdzie lag to już wogóle

)
ps. system w którym potwory nie biją comba to już przegięcie całkowite. Teraz już nie będzie dreszczyka emocji. Po update ludzie będą mogli paśc tylko przez laga/kicka, własny błąd, lub pk. Doświadczony gracz, mający bezawaryjne łącze poza pk nie musi się obawiac, że padnie.