Zobacz pojedynczy post
stary 12-12-2007, 16:43   #10
DRoN
Użytkownik Forum
 
DRoN's Avatar
 
Data dołączenia: 02 08 2005
Lokacja: Przasnysz
Wiek: 35

Posty: 970
Domyślny

@ autor

Co to znaczy "mógłby być lepszy"?
W kontekście Twojego posta oznacza to, że jest słaby (poniżej opcji "normalny").
Według mnie jest fajny, chociaż mógłby być lepszy.

Cytuj:
a dzien przed update nakupilem uhow...
Właśnie dlatego opłaca się czasem odwiedzać stronę główną gry, w którą się gra.

Cytuj:
tereny tereny tereny... tego potrzeba.....
Jak dla mnie, to trzeba jeszcze nowych potworów, questów, itemów, czarów i ciekawych opcji (np. kółko na klucze w panelu, do którego możemy wkładać klucze, ale nie możemy ich wyjmować ani w żaden sposób stracić - poza zrookowaniem) oraz dobrych zmian technicznych (podoba mi się teraźniejszy system żywiołów, podatności, odporności częściowej/całkowitej i to, że wśród żywiołów znalazła się broń fizyczna tzn. są potwory podatne na melee).

edit:

Omfg. Przejrzałem sobie potwory na tibia.com i co widzę?
Żółwie, scaraby, barbarzyńcy, vampy, behemothy, demony, destroyery, hero, black knight częściowo odporne na melee.
Mało tego, że dmg knighta ogranicza shielding przeciwnika + armor (nie licząc dolnej granicy 0), to jeszcze będą potwory mniej obrywające z melee?
Jest też kilka podatnych na melee, ale z takich sensowniejszych to jest chyba tylko warlock.

Ostatnio edytowany przez DRoN - 12-12-2007 o 17:05.
DRoN jest offline