A moim skromnym zdaniem up jest calkiem calkiem.
Dla postaci magicznych duzym plusem jest poprawa ekonomicznosci expienia. Przy expieniu solo exp ratio mniejsze niz przed upem za sprawa 2s exa visa, ale znacznie bardziej oplacalne expienie, zwlaszcza jesli robi sie to inteligentnie i odpowiednio dobiera czary i runy do hunconych potworow.
Expa party znakomite, druid+ kina wymiata po upie w exp shared party. Testowane osobiscie na quarasach, frostach i ancientach. W parze z 140 ek hunty na + z kasa a i exp ratio na poziomie przed upem - dla obu osob jednoczesnie, dzieki czemu wspolnie expiac o polowe skraca mi sie czas poswiecany na gre.
Dystansowe czary typu strike - na starcie troche dziwnie, ale da sie przywyczaic, w polaczeniu z mozliwoscia jednoczesnego atakowania i leczenie znacznie poprawil sie komfort gry i nie ma takiego ryzyka deda jak przed upem.
Potwory maja zmienione charakterystyki atakow, generalnie mele wszystkich potworow, zwlaszcza tych silniejszych jest wieksze i trafiaja silniej. Comba sa dalej ale duzo rzadziej i nie takie masakryczne jak przed upem. Nie mniej stworki bija mocniej co w sumie przeklada sie sumarycznie na podobny zadawany dmg co przed upem. Z ta roznica ze jest on bardziej przewidywalny.
System odpornosci bardzo fajny, zmusza do myslenia i odpowiedniego zaplanowania expa/hunta i odpowiedniego wykewipowania. W brew pozorom ma to duze znaczenie w tempie expa i ekonomicznosci expienia.
Rycki z leksza udupione, efektywna gra wymaga wiecej wysilku i szybki exp kosztuje duzo wiecej niz przed upem. Zdecydowanie lepiej expic w party z drutem - pod kazdym wzgledem.
Nie mniej osoby ktore graja ryckiem dlugo i nie sa dziecmi ostatniego upa poradza sobie w nowych realiach gry.
Glosne ostatnio nob PK zbyt przereklamowane a padaja albo boterzy, albo noby ktore na 150 lvl daja sie zaskoczyc garstce zdeterminowanych "nobkow". 90% z tych co padli w ten sposob to dzieci update ktorzy mysla ze majac 150+ sa niesmiertelni - najczesciej PA - wiec dobrze ze padaja.
Jedyny minus upa to moim zdaniem zjebanie asasinow
Cipsoft powinien sie zdecydowac - albo wieksza trwalosc, albo nizszy koszt zakupow. Bo obecnie ass sa najekonomiczniejsza bronia dla hlvl palka ze skilem 95+ do expienia na wrl/frosty.
Sredni dmg i efektywnosc ass w rekach wyskilowanego palka porownywalna do sily postaci magicznych z 70-80mlvl uzywajacych SD, z ta tylko roznica ze assasiny w uzyciu sa 6-8x tansze niz SD, co juz jest jak dla mnie zjebaniem gry.
Konkluzja - up fajny bardzo duzo zmieniajacy w grze i w sposobie gry. Osoby ktore graja do dawna w tibie i reprezentuja cos soba beda potrafily kazda profesja sie po upie odnalezc i cieszyc sie nowymi zmienami. Ci co nazekaja to w wiekszosci nobki i dzieci upa 8.0 - proponuje im albo potrenowac sobie umiejetnosc gry albo odpuszczenie Tibi na conajmniej 6 najblizszych mcy i zaprzestanie spamowania forum swoim zalosnym narzekaniem .
Sadze ze w grze przez najblizszy czas bedzie sie mniej wiecej swiat tibijski dzieli po polowie miedzy postacie magiczne a palladynow na 100+ lvl. Dzieci rs i enchantenow przestana grac bo 1 - nie wiedze wogole do czego sluza bolce, a jesli nawet to ich beznadziejne umiejetnosci gry nie pzowola efektywnie expic z kusza w reku. Wyjatki starzy gracze grajacy palkiem od lat w wiekszosci na 100+ lvl ktorzy sie z rs/enchantenow przerzuca na pb/infernale/ ass.
Rycki beda sie mniej liczyc i malo ich bedzie, wyjatki to ci co maja w chuj kasy by wastowac swoje odlozone miliony na hunty, prawdziwi knajci grajacy od lat niezaleznie od polepszania i udupiania swojej profesji, oraz hordy boterow ktorzy wroca do bocenia 24/7 na slabych i srednich monsterkach.
__________________
 !!!Hail Eternal Friendship!!!
|