Drogi Autorze pare słów kilka odnośnie paladynów,knightów balansacji profesji i update 2007
Paladyn :
- siła fizyczna bez zmian (różnic nie dostrzegłem, przypominam że potwory mają zmienionego defa to brałem pod uwage)
- zmniejszony zasięg royal spearów i spearów ale Enchanted speary mają nadal 4 pola zasięgu(prawie cały ekran)
- Assasin stars nie niszczą się od razu tylko średnio 4-6 hitów 1 star i cena jest tańsza (100 gp), przy skillach ~90 best pvp ze stara to ~190-200 poniżej 80 lvl i powyżej ponad 200
- nowe czary świętości (zwłaszcza "exevo mas san" , koniec noszenia GFB wystarczy wziąść zamiast tego bp mana potionów i wychodzisz na plus z magiczny a i ten czar zadaje większe obrażenia nawet w zwykłe potwory) dodatkowo nowy czar leczący który może i jest loterią ale potrafi nawet uleczyć do 400-450 w skrajnych przypadkach
- Paladyn może nosić miksturki które dają ~150 many (oszczędność capa kosztem 50 lvl+)
- Paladyn nadal może blokować większość potworów (odeszło pare potężniejszych ale potwory typu hydra, behemoth a nawet teraz nigthmare od ~90lvl jest możliwe do zblokowania)
- ekonomia pozostała bez zmian ponieważ więcej wydaje na miksturki ale zajmują one mniej capa i więcej miejsca na loot więc się wyrównuje
Z tego wynika raczej oczywista rzecz że możliwe dla niskolewelowych paladynów może nie przynosić efektów (mogą być nawet korzystne przy dobrym mlvl) zaś przy większym lvl leczenie może zaczyna sprawiać problemy ale i tak są inne aspekty które mówią na tak
Wniosek update wyszedł paladynom średnio bez zmian ewentualnie lekko z +
Knight
- potwory nie mają magicznego combo więc pomimo słabego leczenia na ture przy oberwaniu combo (łapa + 1 magiczny) może teraz użyc do 2 potionów i 1 uha
- tutaj jest prawdziwy fakt , ekonomicznie traci bardzo dużo zakładając że kładzie nacisk na dobry loot (przygotowania itp) zaś zwykły exp na potworach typu (scarab,dragon,małpy) zasadniczo nie daje zbytnich zmian
- obrażenia mogą się wydawać mniejsze za to exori i exori hur zostało wzmocnione ...oczywiście pogarszając lekko exori gran
- knight zyskuje więcej capa i znów staje się uzależniony od druida na potężnych potworach (koniec wreście z sytuacjami gdzie 3/4 respów pozajmowane przez knightów a druid stanie się potrzebny...)
Wniosek : Knight pozyskał dużo strat ale mimo wszystko przy drobnej pomocy radzi sobie podobnie jak przed upem... jedynym problemem może być ekonomia
Balansacja postaci :
- Faktycznie Tibia 7.x to były dobre czasy zwłaszcza 7.6 ale porównując sobie aktualną Tibia z Tibią 7.x macie teraz dużo większe możliwości
- Ważny fakt... do czasu aż balansacje nie zostanie całkowicie wprowadzona to zawsze będzie profesja wyciągająca jakieś korzyści bo przecież po pierwsze zmiany muszą być wprowadzane stopniowo by przyzwyczaić graczy ... po drugie każdy będzie miał swoje 5 minut ze względu że KAŻDA profesja musi być zbalansowana no i 3cie ostatnie... nie ma co marudzić ze względu na to że "Zrąbali Knighta... a ulepszyli Druida itp" wbrew przeciwnie sam sobie dogadujesz te informacje nie testując wszystkich możliwych sytuacji jakie mogą wystąpić podczas grania
__________________
~Final Fantasy 7 : Advent Children~ J.E.N.O.V.A
|