Zobacz pojedynczy post
stary 29-12-2007, 16:10   #25
Vil
eX Moderator
 
Vil's Avatar
 
Data dołączenia: 13 11 2004
Lokacja: Helsinki
Wiek: 40

Posty: 4,623
Vil ma numer GG 3989309
Domyślny

Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86 Pokaż post
2. Kolejny raz źle zrozumiałeś - chodzi o zabezpieczenie, aby hacker nie był w stanie ukraśc wszystkich najcenniejszych itemów w jednej chwili
ty nie chodzi o cel tylko o pomysl, rownie dobrze moze ci to uniemozliwic wyslanie lootbaga. Ustawisz limit na 5 itemow - uratujesz equip ale nie bedziesz mogl wyslac bp z uhami. Ustawisz na 20 - spokojnie moze ci caly ubrany sprzet poleciec.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86 Pokaż post
3. Serwer sam to odróżnia (pz i te sprawy)
jesli ktos nie wpadl na pomysl zeby to zmienic, to walka pve nadal przetrzymuje locka, ktory jest niczym innym niz tylko blokada wylogowywania sie podczas walki, niezaleznie od okolicznosci.


Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86 Pokaż post
Według mnie protokół sieciowy jest cholernie niezoptymalizowany.
po pierwsze, Tibia korzysta ze znormalizowanych protokolow sieciowych a nie z wlasnych wymyslonych n potrzeby gry. Gdyby bylo inaczej raczej ciezko byloby przeslac jakiekolwiek dane. Po drugie, na pierwszy rzut oka widac, ze mmorpg rzadzi sie "troche" innymi regulami niz gra fpp, jest potrzeba przesylania "troche" wiekszej ilosci informacji i "troche" w inny sposob.
__________________
Vil jest offline