Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86
2. Kolejny raz źle zrozumiałeś - chodzi o zabezpieczenie, aby hacker nie był w stanie ukraśc wszystkich najcenniejszych itemów w jednej chwili
|
ty nie chodzi o cel tylko o pomysl, rownie dobrze moze ci to uniemozliwic wyslanie lootbaga. Ustawisz limit na 5 itemow - uratujesz equip ale nie bedziesz mogl wyslac bp z uhami. Ustawisz na 20 - spokojnie moze ci caly ubrany sprzet poleciec.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86
3. Serwer sam to odróżnia (pz i te sprawy)
|
jesli ktos nie wpadl na pomysl zeby to zmienic, to walka pve nadal przetrzymuje locka, ktory jest niczym innym niz tylko blokada wylogowywania sie
podczas walki, niezaleznie od okolicznosci.
Cytuj:
Oryginalnie napisane przez mezowski86
Według mnie protokół sieciowy jest cholernie niezoptymalizowany.
|
po pierwsze, Tibia korzysta ze znormalizowanych protokolow sieciowych a nie z wlasnych wymyslonych n potrzeby gry. Gdyby bylo inaczej raczej ciezko byloby przeslac jakiekolwiek dane. Po drugie, na pierwszy rzut oka widac, ze mmorpg rzadzi sie "troche" innymi regulami niz gra fpp, jest potrzeba przesylania "troche" wiekszej ilosci informacji i "troche" w inny sposob.