hmm
2. Kontynuacja balansacji.
a) ważne
- wyrównanie szybkości expa wszystkich profesji;
- zrównana opłacalnośc każdej profesji podczas expu;
- zrównanie mocy postaci w pvp
d) dodatkowe
- odebranie magicznym najmocniejszych summonów które dają im znaczną przewagę w low lv pvp;
- ice rapier łamie się po 15 hitach lub całkowite usunięcie ice rapierów, bo teraz to jest super crap;
- usprawnienie skillowania wszystkich profesji (pal: bardzo tanie kamienie do kupienia w sklepie, knight bronie z atakiem 1, magiczni mają już usprawnione na maxa);
- użytecznośc souli dla knighta
- poprawienia zaczarowanych kamieni (możliwośc zaczarowania każdej broni ręcznej oraz zwiększenie opłacalności)
- assasin stary są za mocne w stosunku do kosztów
- utari gran hur zlikwidowane albo dla wszystkich profesji (czar ten daje przewagę postacią magicznym w pvp)
-
-Summony powinny zostac
-Ice rapier jest dobrze...
-Przydaly by sie takie bronie do traina 2,3,4 atk
-Niby do czego soule dla knighta?
-Kamienie mozna by troche poprawic, ja osobiscie nie widze roznicy w lacznych hitach z kamieniem i bez(np z ice na dragach)
-Ass star mogly by byc troszke droższe
-Gran hur dla magow powinien zostac, sorc majac malo hp musi miec mozliwosc ucieczki knightowi
A i precz z dzwiekiem i 3d z tibii, a boty raczej juz w tibii maja stale miejsce
__________________
|