Find Per.-przydatne jedynie gdy chce sie na kims ZEMSCIC za deda

4/10
Utevo lux-swiatlo, na poczatek mozna nim robic z 5 Magic Lvl... Jedyny wybor na 0 poziomie magii (ja dociagnalem nim do 17 Magic Lvla

) 9/10
Exura-nie uratuje ci tylka leczac tyle zycia.. co najwyzej opozni smierc.. madzy maja malo $ wiec wg mnie mozna go ominac 4-5/10
Magic Rope-mozna zapomniec liny i poslozyc sie tym czarem ale za 200gp bedziesz mial pelno lin... Czar chyba tylko dla tych ktorzy albo sa zapominalscy i wpadna w dziure a tu ,,OOppsss nie mam liny,, lub nie maja co robic z kassa PACC 3/10
LMM-za ten chlam placisz 200 + runy a to pierdniecie motyla... lepiej poczekac 2 Ml i zakupic hmm 1-2/10
Antidote- na poczatku gdy trucizny bija za 1 a Ty nie wiesz co to scorpion to mozesz o nim zapomniec... Ale potem to wazny czar bo trucizna za 15 hp jest naprawde zabojcza 8/10
IH- od biedy mozna kupic.. gdy nie masz many na UH, IH moze ci pomoc wyratowac sie z opresji 7/10
Poison F- nie warto kupowac... nie dosc ze to tylko jedna kratka zastawiona trucizna, kora nie robi za wile i dzila naprawde WWwwoooLLLlnnnnNooo to nie umywa sie do innych fildow... strata kasy 1/10
HMM-bardzo przydatny czar... z ktorym mozna ladnie kosic od lvlu 15-20 w wzwyz a do tego bp tych runek zarabiaja same na siebie poniewaz daja okolo 800gp czystego zysku (200gp za blanki + 2,2h = okolo 1k). Dobra inwestycja 10/10
Great Light- ci ktorzy nie maja co obic z pieniedzmi i mana niech kupia sobie to oszalamiajace WIELKIE swiatelko... No coment 1/10
Fire F- hmm... czasem przydatny... choc osobiscie wole Energy F gdyz mniej potworkow jest na niego odpornych 6/10
Magic shield- Na poczatku bedzie ci malo potrzebne wiec mozesz sobei odpuscic, nawet potem lepiej bedzie wydac 80 many na UH niz oslonic sie szieldem dzieki ktoremu obrazenia przez pewien czas przechodza na mane... Potem jednak .. strasznie przydatne 9/10
Fireball-zadko uzywany gdyz jego starszy braciszek GFB jest duzo lepszy... Lepiej sobie odposcic 4-5/10
Energy F- przydatne.. nie powiem... mozna zablokowac nim droge.. dzila krotko, ale szybko i z najwiekszymi jednorazowymi obrazeniami... warto czasem go ze soba miec 7/10
Destroy F- przydatne jedynie w nietypowych sytuacjach gdyz niszczy pola z polapkami typu ogien, energy itd. raz kiedy mozna go uzyc... nie masz kasy... zostaw na potem 4/10
UH-naprawde bardzo przydatny.. nawet w najgorszej opresji cie wyratuje bo leczy CO NAJMNIEJ 250hp... dobra inwestycja 9-10/10
GFB- przydatny czar... gdy okraza cie stworki.. to cie wyratuje... a i expic mozna ladnie.. 1 strzal a ogarniesz ogniem prawie caly ekran... DUUUZZEE BUMM i dobre efekty... warto sie zaopatrzyc 9/10
Firebomb- co prawda drogi, ale w miare uzyteczny czar.. twozy kwadrat z ognistych pol 3x3... czasem warto podpalic potworom nogi gdyz zezre im to duzo hp

7-8/10
Creature Ilusion - czar przeaznie do zabawy.. zmienia towj wyglad w wybranego sworka.. ale nie wiem czy oplaca sie na niego zuzywac tyle kasy i 100 many za kazdym razem... ?/10
Invisibilyty-niewidzialnosc.. przydatna.. hunt na duza ilosc cycow z GFB jak znalazl

warto kupic... i nie zapominac ze niektore stworki nas widza!!! 9/10
Summon Creature- przydatny czr przywolujacy danego monstera... zabawa zaczyna sie od okolo 20 lvlu.. gdyz np. na 15 nie amy wystarczajaco many by przyzwac jakiegokolwiek przydatnego stwora.. a jak wiemy mag nie walczy zbyt dobrze w zwarciu pomocnicy sie przydadza... szczegolnie gdy mozna przywolac 2 !! NIE ZAPOMNIJMY O TYM ZE DZIELISZ SIE Z NIM EXP 1/2 na 1/2 chyba ze wlaczysz sie do walki.. to twoje hity to doatkowe % exp dla ciebie 9/10
SD- potezny czar, ktorym mozna niezle namieszac.. bp ida za okolo 4k wiec tez sam na siebi zarabia.. choc potrzeba cos okolo 7h zeby takowy wykonac.. 1 runa=1 strzal...:/ Ale... z jaka sila

9-10/10
Nie opisywalem wszystkich czarow.. gdyz niektore nie warte byly opisania.. innymi sie nie poslugiwalem.. lub byly dla PACC... zreszta.. czekam na wasze opinie o spell`ach w Tibii!! POZDRO ALL
